شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مظلوم نمایی کانال های ضد انقلاب برای یک شرور حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد/یک کیف قاب ساده یا اعجوبه جرم و جنایت؟

طبق برخی شنیده ها، این فرد کارش این بوده است که طلا فروشی های سیار(افرادی که از شهرهای بزرگ مثل اصفهان برای طلا فروشی شهر دیگر طلا می برند) را تعقیب و مراقبت میکرد و در بزنگاه لازم با همدستی چند نفر دیگر به صورت مسلحانه طلاهای را سرقت میکرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41561
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
طبق برخی شنیده ها، این فرد کارش این بوده است که طلا فروشی های سیار(افرادی که از شهرهای بزرگ مثل اصفهان برای طلا فروشی شهر دیگر طلا می برند) را تعقیب و مراقبت میکرد و در بزنگاه لازم با همدستی چند نفر دیگر به صورت مسلحانه طلاهای را سرقت میکرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، دقایقی پیش برخی کانال های منحرف با حیله مظلوم نمایی سعی داشته اند تا یکی از اعجوبه های جرم و جنایت استان را فردی مظلم و کیف قاب معرفی نمایند.

این کانال که هدفش پیدانمودن سوژه هایی است که با بزرگ کردن آنها یا کشته سازی کند یا مظلوم نمایی کند.در بخشی از متن این کانان معلوم الحال در خصوص یکی از شروران با سابقه آمده است:

"فرد ۲۹ ساله از اهالی استان کهگیلویه و بویر احمد در تاریخ ۲۷ آذر ۹۴ به جرم کیف قاپی پس از تیراندازی و زخمی نمودن  وی دستگیر و روانه زندان می شود."

در ادامه متن ارسالیش نیز سعی دارد با مظلوم نمایی و یکطرفه رفتن به قاضی بدون پیگیری صحت قضیه، موضوع جرم را کوچک جلوه دهد و کار پیشگیری و برخورد با این فرد را سخت جلوه دهد.

امروزه اهمیت امنیت و توجه به آن بر هیچ کسی پوشیده نیست و اگر برخورد قاطع نیروی انتظامی و دستگاه قضا با مخلان امنیت اجتماعی نباشد شاهد برخی سلب آرامش ها خواهیم بود.

به گفته برخی منابع غیر رسمی، فردیکه در این متن به آن اشاره شده است، سابقه ای پر از مجرمیت دارد و تا کنون در چندین فقره سرقت مسلحانه طلا فروشی در استانهای مختلف کشور مشارکت داشته است.

توسعه توریسم عشایری رویکرد جدید سازمان میراث فرهنگی کشور است
دنبال کنید

طبق برخی شنیده ها، این فرد کارش این بوده است که طلا فروشی های سیار(افرادی که از شهرهای بزرگ مثل اصفهان برای طلا فروشی شهر دیگر طلا می برند) را تعقیب و مراقبت میکرد و در بزنگاه لازم با همدستی چند نفر دیگر به صورت مسلحانه طلاهای را سرقت میکرد.

شنیده ها حاکی از آن است که سرقت مسلحانه از طلا فروشهای سیار در پمپ بنزین یاسوج طی سالهای قبل و چندین فقره سرقت بهمین شکل در استانها دیگر تنها نمونه هایی از اعمال مجرمانه این فرد بوده است.

این فرد که به القاب خطرناک از وی یاد می شده است همیشه مسلح بوده است و در سرقت های خود حرکت اتوبوس ها را کاملا کنترل میکرد و بعد از سوارشدن به اتوبوس وسط راه مثل هواپیما رباها بروی مردم اسلحه میکشید و فورا به سمت طلافروشانی می رفت که از قبل شناسایی کرده بود و سرقت خود را انجام می داد.

اینها تنها بخشی از گفته ها وشنیده هایی است که از این فرد شرور گفته وشنیده شده است. مسلما می توان حدسهایی دیگری نیز در خصوص برخی اعمال شنیع این فرد زد.

قیاس این موضوع با تنها دو خط از این فرد که بیان شده، کیف قاب بوده است، آیا واقعا قابل قبول است؟

چرا تمام واقعیت ها توسط این رسانه منحرف بیان نشده است و دست به مظلوم نمایی زده است؟

اگر برخورد قاطعی با این گونه افراد صورت نپذیرد شاهد گسترش برخی خشونت ها در جامعه می شویم که ممکن است آثار زیادی را برای شهروندان در پی داشته باشد.

نام نویسی 10 داوطلب در انتخابات میان دوره‌ای مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت + اسامی
دنبال کنید

هوشیاری و دقت لازم جهت مواجهه با چنین شبهاتی در فضای مجازی یکی از بارزترین نکاتی است که می بایست همواره مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi