شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قطع آب آشامیدنی بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله ها/روزهای آینده امکان شکستگی مجدد وجود دارد

بخشدار بخش بوستان گفت :قطع آب آشامیدنی در بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله های آب بوده است که برای تعمیر این لوله ها مجبور به قطع کردن آب آشامیدنی شدیم. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از باشت نیوز، طی چند روز گذشته شهروندان بخش بوستان شهرستان باشت با پخش پیام هایی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41517
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

کرونا :

قطع آب آشامیدنی بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله ها/روزهای آینده امکان شکستگی مجدد وجود دارد
بخشدار بخش بوستان گفت :قطع آب آشامیدنی در بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله های آب بوده است که برای تعمیر این لوله ها مجبور به قطع کردن آب آشامیدنی شدیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از باشت نیوز، طی چند روز گذشته شهروندان بخش بوستان شهرستان باشت با پخش پیام هایی در فضای مجازی و تماس با این پایگاه خبری ،خبر از قطع چند روزه آب آشامیدنی این بخش دادند که پایگاه خبری باشت نیوز بر حسب وظیفه پیگیر موضوع شد.

 

بخشدار بخش بوستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری باشت نیوز گفت: قطع آب آشامیدنی در بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله های آب بوده است که برای تعمیر این لوله ها مجبور به قطع کردن آب آشامیدنی شدیم.

 

علی کرم شجاعی ضمن اشاره به بازگشایی جاده ترانزیتی بخش بوستان تصریح کرد: جاده ترانزیتی بوستان در حال بازگشایی است و با توجه به کار بر روی این جاده هر لحظه امکان شکستن لوله ها وجود دارد.

 

وی ضمن عذرخواهی از شهروندان بخش بوستان خواستار صبر از سوی آنها شد و گفت: در صورت بروز دوباره شکستگی لوله های آب در اسرع وقت لوله ها تعمیر خواهد شد و در روز های آینده هم امکان قطع آب آشامیدنی وجود دارد.

 

واقع شدن بخش بوستان در کنار جاده ترانزیتی فرصت مناسبی جهت رشد و توسعه این بخش است که لازم است از این ظرفیت به شکل مطلوب استفاده شود.

 

 پروژه بازگشایی جاده بوستان به طول بیش از ۳کیلومتر به صورت امانی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان در حال انجام می باشد.

تعبیر همدلی و همزبانی ملت و دولت حمایت همه جانبه از توسعه استان است
دنبال کنید

 

قطع آب آشامیدنی بخش بوستان به دلیل شکستگی لوله ها/روزهای آینده امکان شکستگی مجدد وجود دارد 3

انتهای پیام/

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi