سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلب آرامش مردم توسط بلندگوی وانت‌بارهای دوره‌گرد

صبح که خورشید با انوار طلائی اش زمین را می گستراند شهروندان لنده روز خود را با صدای گوش خراش میوه فروشان ودست فروشانی آغاز می کنند که هیچ ملاحضه ای برای بیماران و کودکان آرامیده در خواب را نمی کنند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرلنده، حقوق شهروندی دارای ابعاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41503
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
صبح که خورشید با انوار طلائی اش زمین را می گستراند شهروندان لنده روز خود را با صدای گوش خراش میوه فروشان ودست فروشانی آغاز می کنند که هیچ ملاحضه ای برای بیماران و کودکان آرامیده در خواب را نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخبرلنده، حقوق شهروندی دارای ابعاد و قواره هایی در جامعه است که بیشتر بخش های فردی و اجتماعی را در بر می گیرد ولی گاهاً شاهد آن هستیم که عده ای بدون توجه به این مسئله بلندگو به دست در ساعات اولیه صبح شروع به تبلیغ کالای خود می کنند.

 

صبح که خورشید با انوار طلائی اش زمین را می گستراند شهروندان لنده روز خود را با صدای گوش خراش میوه فروشان ودست فروشانی آغاز می کنند که هیچ ملاحضه ای برای بیماران و کودکان آرامیده در خواب نمی کنند.

 

در این ساعات اولیه صبح آیا کسی آبگرمکن تعمیر می کند و یا آیا کسی به دنبال خرید پر مرغ است که ساعت ۷ و نیم صبح با بلندگوهای دستی به جان شهروندان می افتند و اقدام به ایجاد مزاحمت برای بیماران و کودکان می کنند.

 

انتظار می رود شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده، فرمانداری، شهرداری، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های متولی برخورد با این دوره گردها که آسایش و آرامش را از مردم سلب کرده اند تصمیمی  جدی اتخاذ کنند تا مردم کمتر شاهد تضییع حقوق شهروندی خود باشند.

انتهای پیام

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi