شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

خداحافظی قربانی از میراث فرهنگی شهرستان دنا/سکان هدایت به موسوی سپرده شد

با حکم مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد سید صدیف موسوی سکاندار جدید میراث فرهنگی شهرستان دنا شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا صدای سوت قطار تغییرات در شهرستان دنا چند صباحی است به صدا درآمده و مدیران این دیدار در سکوت و بدون حاشیه جای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41454
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
با حکم مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد سید صدیف موسوی سکاندار جدید میراث فرهنگی شهرستان دنا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا صدای سوت قطار تغییرات در شهرستان دنا چند صباحی است به صدا درآمده و مدیران این دیدار در سکوت و بدون حاشیه جای خود را به مدیر دیگری می دهند.

بعد از انتخاب دولت دوازدهم شاید این چهارمین تغییر مدیران شهرستانی دنا بعد از بنیاد شهید، ورزش و جوانان، آموزش و پروش باشد که قرعه آخر به میراث فرهنگی رسید که با صلاحدید  مدیران جای خود را به مدیر دیگری می دهند.

مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دنا با حضور عباس بهشتی فرماندار شهرستان دنا در ساختمان این نهاد برگزار شد.

فرماندار شهرستان دنا در این مراسم با اشاره به تحولات ایجادشده در زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان گفت: عملکرد اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستان دنا قابل قبول است.

بهشتی بایبان اینکه مدیریت گردشگری در این استان نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان دنا داشته است، اظهار کرد:همین امر سبب تحول بزرگی در حوزه زیر‌ساخت‌های گردشگری استان و شهرستان دنا شده است.

وی ادامه داد:استفاده بهینه از نیروی انسانی و اعتماد به جوانان در اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد سبب پیشرفت صنعت گردشگری در تمام نقاط استان شده است.

فرماندار دنا به احداث پارک اسکان در شهر سی‌سخت اشاره کرد و افزود:با پیگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان خوشبختانه این پروژه در حال بهره‌برداری است.

فرشاد قربانی رئیس پیشین میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از همکاری فرماندار شهرستان دنا، تمام دستگاهای اجرایی شهرستان، ائمه جمعه شهرستان، دستگاهای قضایی و نظامی و انتظامی شهرستان دنا گفت:خدا را شاکر هستیم که با تلاش شبانه‌روزی خدمات خوبی را به گردشگران و مردم شهرستان دنا ارائه دادیم.

وی حفاظت از میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی شهرستان، برگزاری کلاس‌های صنایع‌دستی و آموزش همراه با تولید در روستاهای شهرستان دنا، ایجاد زیر‌ساخت‌های گردشگری در شهرستان دنا، حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری را مهم‌ترین اقدامات خود در دوره مسئولیت میراث‌فرهنگی شهرستان دنا عنوان کرد.

قربانی مرکز شهرستان دنا را یکی از شهرهای توریستی کشور دانست و اظهار کرد:این شهر در همجواری کوه دنا یکی از مقصدهای گردشگران داخلی و خارجی  است که نیازمند توجه بیشتر خواهد بود.

وی به مناطق دارای ظرفیت این شهرستان در امر گردشگری اشاره کرد وگفت: کوه‌گل، چشمه میشی، پارک اندرسا، ارتفاعات دنا، کمپ‌های گردشگری، دشتک، روستای کریک و آثار باستانی پل پاتاوه از جمله جاذبه‌های مهم گردشگری این شهرستان هستند.

در پایان این نشست از فرشاد قربانی رئیس سابق میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دنا قدردانی و سید صدیف موسوی از کارشناسان حوزه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد که دارای مدرک کارشناسی جهانگردی و مدیریت ارشد جغرافیای برنامه‌ریزی گردشگری است به‌عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

همچنین طی حکمی فرشاد قربانی ازسوی محمودباقری مدیرکل میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه‌و‌بویر‌احمد به عنوان سرپرست معاونت توسعه و مدیریت این اداره‌کل معرفی شد.

انتهای پیام/ر

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi
سایت سید عبدولوحید سجادپور

سایت سید عبدولوحید سجادپور