پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گازرسانی به روستاها و مناطق محروم کوچکترین شهرستان کشور/ وقتی چشم انتظاری ۲۵۰ خانواده به پایان می رسد

رئیس اداره گاز شهرستان لنده از اجرای عملیات شبکه گذاری بیش از چهارکیلومتر گاز رسانی در سطح شهر لنده و روستاهای اطراف این شهر خبرداد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو آریتی در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده، ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی اداره گاز شهرستان لنده در چندسال گذشته

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41312
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
رئیس اداره گاز شهرستان لنده از اجرای عملیات شبکه گذاری بیش از چهارکیلومتر گاز رسانی در سطح شهر لنده و روستاهای اطراف این شهر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو آریتی در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده، ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی اداره گاز شهرستان لنده در چندسال گذشته گفت: در چند سال گذشته با ارائه خدمات مناسب به مردم توانستیم کمترین مشکلات را در این حوزه داشته ایم.

وی افزود: گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و موگرمون به عنوان مهمترین دغدغه این شرکت بود که با توفیقات به دست آمده به زودی عملیات کلنگ زنی آن آغاز خواهدشد.

رئیس اداره گاز شهرستان لنده تصریح کرد: اجرای عملیات شبکه گذاری و گاز رسانی به بخش های از روستاهای ایدنک، شهرک دامپزشکی، آبرزگه، منازل سازمانی سپاه و بخش های از مناطق مختلف شهر لنده به طول چهار کیلومتر در حال اجرا می باشد.

وی تاکیدکرد: با اجرای عملیات شبکه گذاری جدید بیش از ۲۰۰تا ۲۵۰ خانوار به پنج هزار مشترک شرکت گاز در شهرستان لنده افزوده خواهد شد.

آریتی اظهارکرد:امیدواریم تا پایان سال مناطقی که سال ها در انتظار گاز رسانی بودند را بتوانیم با اجرای گازرسانی مشکلات آنان را مرتفع سازیم.

انتهای پیام/

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi