چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

شعار مردم دین خواهی، اسلام خواهی و عدالت خواهی بود/خبر برکناری من شایعه بوده و تکذیب می کنم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و ارشاد اسلامی به نقش اساسی مردم و رهبری واحد در پیروزی انقلاب اشاره کرد و توجه به منویات مقام معظم رهبری را یکی از راه های برون رفت از مشکلات عنوان کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،  صبح امروز نشست خبری مدیرکل فرهنگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41284
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد و ارشاد اسلامی به نقش اساسی مردم و رهبری واحد در پیروزی انقلاب اشاره کرد و توجه به منویات مقام معظم رهبری را یکی از راه های برون رفت از مشکلات عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو،  صبح امروز نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به دهه فجر  گفت: در استانه دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلام هستیم، با توجه به وضعیت کنونی انچه را که خوانده ایم و دیده ایم بازگویی کنیم.
رضا دهبانی پور افزود: این انقلاب حاصل زحمات زیادی است و با خون شهدا ایجاد شده است، انقلاب از اتفاقات مردمی است و در جهان بارها رخ داده است در جامعه ما نیز مردم در پیدایی این انقلاب نقش اصلی و اساسی را داشتند.

وی بیان کرد: همه اقشار مردمی در پیدایش این انقلاب نقش داشتند و با خواست و مطالبه مردم رخ داد، شعار مردم دین خواهی، اسلام خواهی و عدالت خواهی است.
 

دهبانی پور در ادامه گفت:امام خمینی با مبارزین و مردم رنگ و غلظت دین اسلام را برجسته کرد و انقلاب اسلامی رخ داد در حالی که انقلاب های رسانه ای و فیسبوکی مثل انقلاب های گذشته نیستند، این انقلاب ها بی سر هستند و انقلاب هایی نبودند که بر اساس فرایند مشخص ساخته شوند بلکه آنی به وجود آمدند و آنی از بین رفتند.

خبر خوب معاون بنیاد مسکن کشور/تمام منازل زلزله‌زدگان سی سخت تا تیرماه تکمیل می‌شود
دنبال کنید

وی افزود: انقلاب اسلامی در سال ۵۷یک رهبری واحد داشت و توانست اثر گذار باشد و این رمز پیروزی اتقلاب اسلامی است امروز هم اگر قرار باشد تداوم پیدا کند باید خواست مردم و مطالبات مردم در دستور کار مسولان و مدیران باشند، باید دید معترضان چه می خواهند اینها بخشی از جامعه هستند که مطالباتی دارند که با صدای بلند حرفشان را زدند که صدایشان را مدیران بشنوند، ترامپ برای مردم ایران دل نمی سوزاند و می گوید اینها گرسنه هستند حتی شأن انسانی را در نظر نمی گیرد دشمن گاهی کارهایی می کند اما اینکه بگوییم دشمن ان را به وجود اورده است ندیدن ماجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان کرد: مردم را باید دید،محتوای این انقلاب دین اسلام است ،نمی توان از این خواست مردم عبور کرد، مردم با دینشان زندگی کرده اند و  زندگی می کنند رمز دیگر بقای نظام این است که نگذاریم در جامعه هرج و مرج شکل بگیرد ،منویات رهبری را در نظر بگیریم، اسلام بدون عدالت معنا ندارد و نمیتوانیم در مدیریت ها و قدرت تبعیض قایل شویم و اسمش را دین بگذاریم دین یعنی اینکه کرامت انسان حفظ شود و تحقیر نشوند در این شرایط انقلاب تداوم خواهد داشت.

دهبانی پور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر محافظه کاری خود گفت:من رادیکال نیستم و محافظه کاری را قبول دارم ، گاهی نیز ایراد می گیرند .
وی افزود:اعتقاد دارم در استانی هستیم که منافع و مصالحی دارد و باید از ظرفیت های آن استفاده کنیم ، در حوزه مدیریت نیز هر جا کوتاهی شود ما وارد می شویم،خانه مطبوعات  تشکیل شد می تواند فعالیتش را آغاز کند.

رفع تصرف اراضی ملی با مشارکت مردم محقق می شود
دنبال کنید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اخبار روزهای گذشته مبینی بر رفتنش از این اداره اشاره کرد و گفت: هر آمدی رفتنی دارد، پست ها اعتباری است امروز اینجا هستم و روز دیگر نیستم ، نباید خیلی مقاومت شود که بمانیم ، اما در مورد خودم  هر چه بوده شایعه بوده است و خبری ندارم ، استاندار اگر بگویند با کمال میل قبول می کنم اما اکنون در جریان نیستم و تکذیب می کنم.

وی در ادامه بیان کرد: رضایت کامل در وزارتخانه از من وجود دارد و استاندار نیز از عملکرد من رضایت دارد، اگر روزی نیز مصلحت دیدند قبول می کنم و کار را به دیگری واگذار می کنم
تا الان شایعه است رسانه ها خیلی دامن نزنند چرا که با طرح این مسائل، فرصت کار را از همکاران من می گیرند.

 

 

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi