جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خبر خوب معاون بنیاد مسکن کشور/تمام منازل زلزله‌زدگان سی سخت تا تیرماه تکمیل می‌شود

به گزارش کرونا از سی‌سخت، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.  فرهاد باقرپور معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور به همراه درخشان زاده فرماندار دنا، باقری رئیس بنیاد مسکن استان و تنی چند از مسؤلان مرتبط از اماکن و مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71166
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

خبر خوب معاون بنیاد مسکن کشور/تمام منازل  زلزله‌زدگان سی سخت تا تیرماه تکمیل می‌شود

به گزارش کرونا از سی‌سخت، معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.

 فرهاد باقرپور معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور به همراه درخشان زاده فرماندار دنا، باقری رئیس بنیاد مسکن استان و تنی چند از مسؤلان مرتبط از اماکن و مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید و در جریان مشکلات و کاستی‌ها قرار گرفتند.

در این بازدید که در ساعات اولیه صبح صورت گرفت باقر پور اظهار داشت: بازدید با هدف آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده بوده که رضایت بخش بوده هر چند در جاهایی عقب ماندگی‌هایی وجود دارد و هم اکنون شهروندان در چادر و کانکس زندگی می کنند.

باقر پور در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت ها برای تکمیل منازل باقی مانده استفاده خواهد شد که طبق برنامه ریزی‌ها تا پایان تیرماه همه منازل تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

درخشان زاده فرماندار دنا در ادامه این بازدید عیدانه اظهار داشت: در این یکسال و اندی که از زلزله ۲۹ بهمن ۹۹می گذرد آرامش شهروندان به هم ریخته و کانون گرم خانواده های آنها در چادر و کانکس سرد زمستان سپری شد.

فرماندار دنا خطاب به معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار داشت: برابر قانون مصوب مجلس در خصوص مناطق زلزله زده تمهیداتی برای استفاده از امتیازات تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده که علیرغم مراجعات مکرر و پیگیری‌ها متاسفانه بعضی از بانکها همکاری لازم برای  استمهال تسهیلات بانکی مناطق زلزله زده انجام نداده‌اند که هر چند این مهم در حال پیگیری است و بانک‌هایی که همکاری یا سهل انگاری کرده‌اند طبق قانون بخشنامه بانک مرکزی باید به شهروندان پاسخگو باشند.

درخواست نامگذاری یکی از معابر شهرستان باشت بنام شهید دستاران
دنبال کنید

خبر خوب معاون بنیاد مسکن کشور/تمام منازل زلزله‌زدگان سی سخت تا تیرماه تکمیل می‌شود 4

خبر خوب معاون بنیاد مسکن کشور/تمام منازل زلزله‌زدگان سی سخت تا تیرماه تکمیل می‌شود 5

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi