جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد

ظهر امروز جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی، مدیر کل صدا و سیما استان و جمعی از مسئولین در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که در تاخیر استاندار در ابتدای این جلسه به اولین حاشیه آن تبدیل شد. به گزارش شبکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41064
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

کرونا :

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد
ظهر امروز جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی، مدیر کل صدا و سیما استان و جمعی از مسئولین در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد که در تاخیر استاندار در ابتدای این جلسه به اولین حاشیه آن تبدیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ ظهر امروز جلسه هماهنگی و نظارت بر مبارزه کالا و ارز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار، معاونت سیاسی امنیتی، مدیر کل صدا و سیما استان و جمعی از مسئولین در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

خوان پایه در این جلسه با اشاره به قاچاق کالا گفت: چهار کالا در اجرای طرح مبارزه با قاچاق  کالا در نظر گرفته ایم.

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه

وی افزود: اگر کسی بخواهد فرآورده های دامی را حمل و نقل کند باید به سامانه اداره حمل و نقل مراجعه کند و برای بارنامه خود اقدام نماید و ظرف ۴۸ ساعت می تواند نسبت به انجام فرآیند این بارنامه اقدام کند و با دو راهکار حضوری و تلفنی می تواند نسبت به انجام امور محوله بارنامه برای وی صادر گردد و سامانه این اداره بصورت آنلاین است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: نرم افزار جوری طراحی شده که گواهی بار بدون مجوز بهداشتی صادر نمی شود.

دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات بازرگانی

در ادامه ایلخانی رییس اداره بازرگانی گفت: ویژگی های سامانه انبار بازرگانی دسترسی اینترنتی مردم به اطلاعات مورد نظر است.

وی افزود: اقداماتی که انجام داده ایم واحدهای کشاورزی ۱۰۸ مورد است و 1246 انبار ثبت شده در استان داریم و واحد انبارهای خرده فروشی ۵۰۶ مورد داریم.

فارس من| پای درد دل معلمانی که در مدارس غیردولتی درس می‌دهند
دنبال کنید

گمرک استان انبار ندارد

مدیر کل گمرک استان تصریح کرد: گمرک استان در سال ۸۵ با دونفر شروع به کار کرد که در عرصه مختلف انجام وظیفه نمود و در حال حاضر گمرک استان انبار ندارد.

استاندار خطاب به مدیر کل گمرک گفت: مگر ماشین بدون لاستیک هم حرکت می کند!

در ادامه مدیر کل گمرک بیان کرد: دلایل کاهش صادرات استان؛ سیمان یاسوج و بهنوش گچساران قبلا از طریق گمرک صادر می کردند که به دلیل رقابت پذیر بودن این شرکت ها با شرکت های دیگر موجب کاهش صادرات استان گردیده است.

وی افزود: گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک متر زمین از خودش هم ندارد که نسبت به مقایسه با استان های همجوار از لحاظ مسایل زیرساختی و انبار در رده پایین تری قرار دارد.

ایلخانی پور تصریح کرد: تنها شرکتی که بازده سود صادراتی داشته است شرکت آسه یاسوج است.

وی بیان کرد: سامانه پنجره فرامرزی و تجارت برای گمرک ایجاد کرده ایم که تجهیزات وارداتی و صادراتی طبق این سامانه ها صورت می پذیرد و سامانه جامع امور گمرکی در این سازمان ایجاد شده است که بصورت الکترونیکی کار می کند.

استاندار: صادرات ۳۰ برابری چهارمحال و بختیاری نشانه کم کاری ماست

استاندار خطاب به مدیر کل گمرک گفت: همین هفته باید در شهرک صنعتی اجاره کنید و صاحب آن را پیدا کنید تا من خودم برایتان اجاره کنم، من باید بیایم کارهای شما را انجام بدهم.

احمدی تصریح کرد: وقتی چهارمحال و بختیاری ۳۰ برابر ما صادرات دارد یعنی اینکه یه جایی از کار ما بیش از انتظار طول می کشد. 

از دستگیری باند سرقت قطعات الکترونیکی تا کشف ۱۳۰ ماینر غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری
دنبال کنید

وی افزود: نکته قابل عرض از این به بعد هیچ حوزه ای با حوزه دیگر فرق ندارد و نظم در اولویت است.

استاندار با بیان اینکه نکته دوم که بخش صادرات است ، گفت: اینکه قاچاق از مبادی غیرمجاز وارد می شود و اینکه  کل صادرات ما از واردات کمتر است نشان دهنده ضعف مدیریتی است.

وی ابراز داشت: نکته سوم اینکه با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز،  تنظیم بازار مهم است اینکه کنترل بازار را مدیریت کنیم و با حضور دستگاههای مختلف و متولی از انبار کالا و قاچاق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد 4راه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار نداردراه اندازی سامانه الکترونیک برای صدور بارنامه/گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد انبار ندارد 5

منبع : دانا

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi