یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهان اسلام باید توجه خود را به مسئله کشتار مسلمانان روهینگیا متمرکز کند / کشورهای اسلامی در مقابل توحش آمریکا بایستند

رئیس هیات پارلمانی نیجریه در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: جهان اسلام باید توجه خود را به مسئله کشتار مسلمانان روهینگیا متمرکز کند / کشورهای اسلامی در مقابل توحش آمریکا بایستند سرویس بین الملل رئیس هیات پارلمانی نیجریه گفت: اگر اقدام جدی توسط مسلمانان انجام نشود قدس را از دست می دهیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40869
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

کرونا :

جهان اسلام باید توجه خود را به مسئله کشتار مسلمانان روهینگیا متمرکز کند / کشورهای اسلامی در مقابل توحش آمریکا بایستند
رئیس هیات پارلمانی نیجریه در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

جهان اسلام باید توجه خود را به مسئله کشتار مسلمانان روهینگیا متمرکز کند / کشورهای اسلامی در مقابل توحش آمریکا بایستند

سرویس بین الملل
رئیس هیات پارلمانی نیجریه گفت: اگر اقدام جدی توسط مسلمانان انجام نشود قدس را از دست می دهیم و قدرت های اقتصادی جهان اسلام باید در مقابل این توحش بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رئیس هیات پارلمانی نیجریه عصر امروز (چهارشنبه، ۲۷ دیماه) در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن ابراز تاسف به دلیل رخ دادن حادثه برای نفتکش ایرانی و عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه اظهار داشت: مجلس نیجریه همه پشتیبانی ها را برای مبارزه با داعش مبذول داشته است.

وی با بیان اینکه اسلام دین صلح است و همه مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند، بیان کرد: نشانه هایی از تفرقه در کشورهای اسلامی مشهود است و در عراق و سوریه نیز می توان این موارد را مشاهده کرد و شکل دیگری از تروریسم بوکوحرام است که در نیجریه فعالیت می کند.

رئیس هیات پارلمانی نیجریه با اشاره به کشتار مسلمانان روهینگیایی در میانمار گفت: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جهان اسلام کشتار مسلمانان روهینگیا است که ممکن است منجر به قطع نسل آن ها شود و باید توجه جهان اسلام به این موضوع جلب شود تا کمک های لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به قدس گفت: اگر اقدام جدی توسط مسلمانان انجام نشود قدس را از دست می دهیم و قدرت های اقتصادی جهان اسلام باید در مقابل این توحش بایستند.

فرماندارگچساران خبرداد:سفر وزیر ورزش و جوانان به گچساران
دنبال کنید

رئیس هیات پارلمانی نیجریه با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید در گفت وگوهایی که انجام می دهند مشکلات خود را حل کنند، گفت: شکوفایی و صلح بین کشورهای مسلمان با انجام گفت وگو محقق می شود و امیدوارم این دوره از کنفرانس نیز با موفقیت و نتیجه مطلوب پایان یابد./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

جهان اسلام باید توجه خود را به مسئله کشتار مسلمانان روهینگیا متمرکز کند / کشورهای اسلامی در مقابل توحش آمریکا بایستند رئیس هیات پارلمانی نیجریه گفت: اگر اقدام جدی توسط مسلمانان انجام نشود قدس را از دست می دهیم و قدرت های اقتصادی جهان اسلام باید در مقابل این توحش بایستند. http://cdn.icana.ir/d/019/201801102913731937.jpg جهان,اسلام,باید,توجه,خود,را,به,مسئله,کشتار,مسلمانان,روهینگیا,متمرکز,کند,/,کشورهای,اسلامی,در,مقابل,توحش,آمریکا,بایستند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi