جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندارگچساران خبرداد:سفر وزیر ورزش و جوانان به گچساران

  فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گچساران  هدف از برگزاری  این جلسه را در راستای پیش بینی و تمهید مقدمات لازم برای حضور وزیر ورزش و جوانان و استفاده از این فرصت برای مرتفع نمودن مشکلات این حوزه عنوان کرد. عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31596
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

کرونا :

فرماندارگچساران خبرداد:سفر وزیر ورزش و جوانان به گچساران

 

فرماندار گچساران در جلسه هماهنگی سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گچساران  هدف از برگزاری  این جلسه را در راستای پیش بینی و تمهید مقدمات لازم برای حضور وزیر ورزش و جوانان و استفاده از این فرصت برای مرتفع نمودن مشکلات این حوزه عنوان کرد.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب که وزیر ورزش و جوانان طی سفر یک روزه ای به شهرستان گچساران با ورزشکاران دیدار خواهند داشت تصریح کرد:بعد از مدتها این امکان بوجود آمده که مسئول ورزشی کشوری  با همراهی نماینده مردم شهرستان در مجلس در بام نفتی ایران حضور و از نزدیک مشکلات را بررسی نمایند.
وی بازدید از اماکن ورزشی شهرستان و نشست با ورزشکاران را از  برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان برشمرد وافزود: گچساران با پتانسیل بالقوه و بالایی که در مسائل ورزش و رشته های مختلف ورزشی دارد شایسته بهترین امکانات و خدمات ورزشی برای پرورش این استعدادها می باشد.
رحیمی وجود چهره های ورزش و مدال آوران کشوری و ملی و جهانی را گواه این مطلب خود دانست و گفت :  مسئولین علاوه بر  احداث فضاهای ورزشی و توسعه ورزش در شهر با تمام توان در راستای  ارائه خدمات و امکانات ورزش در روستاها نیزاقدام خواهند نمود.
فرماندارگچساران  افزود : بررسی مسائل ورزشی در این شهرستان نیازمند همدلی و هماهنگی مسئولین این شهرستان و مساعدت ویژه مدیران کشوری است که با همکاری فراوان مدیران و مسئولین این شهرستان و استان در بخش های مختلف ، امیدواریم این امور به زودی محقق شود .

منبع : فرمانداری گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi