یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت ایجاد صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز از سوی کشورهای اسلامی

نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: ضرورت ایجاد صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز از سوی کشورهای اسلامی سرویس بین الملل نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا برتلاش برای تقویت ارتباط با پارلمان های جهان، ایجاد زمینه صلح پایدار، همزیستی مسالمت آمیز و همکاری پویا در کنار یکدیگر از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40852
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

کرونا :

ضرورت ایجاد صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز از سوی کشورهای اسلامی
نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

ضرورت ایجاد صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز از سوی کشورهای اسلامی

سرویس بین الملل
نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا برتلاش برای تقویت ارتباط با پارلمان های جهان، ایجاد زمینه صلح پایدار، همزیستی مسالمت آمیز و همکاری پویا در کنار یکدیگر از سوی کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا عصر امروز (چهارشنبه ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب برای ارائه رهنمود به کشورهای حاضر در کنفرانس مذکور گفت: اتحادیه پارلمان های آفریقایی شامل ۴۰ کشور است که از این تعداد ۲۰ کشور آن عضو سازمان همکاری های اسلامی هستند از این رو تلاش می کنیم با تقویت ارتباط با پارلمان های جهان زمینه ایجاد صلح پایدار، همزیستی مسالمت آمیز و همکاری پویا را در کنار یکدیگر فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حالی برگزار می شود که امروزه در جهان شاهد توسعه در ابعاد مختلف خصوصا اقتصادی هستیم اظهار کرد: براین اساس موضوع صلح، امنیت و توسعه مولفه های خوبی برای کنفرانس مذکور هستند.

نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا با اشاره به اینکه همگی باید در جهت از بین بردن مشکلات ملی، منطقه ای و جهانی تلاش کنیم گفت: برای برطرف کردن مسائل باید از راهکار گفتگو بهره ببریم.

وی تاکید کرد: رعایت اصولی مانند عدم دخالت در امور کشورها و توجه به حاکمیت آنها امری مهم محسوب می شود که کشورها باید به آن توجه داشته باشند.

اعتراض شرکت کنندگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مقابل استانداری+ تصاویر
دنبال کنید

نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا با اشاره به اینکه باید در کنفرانس مذکور به مولفه توسعه توجه جدی شود تا برای حل مشکلات پیش روی کشورهای اسلامی راهکار تبیین شود خاطرنشان کرد: در این بین می توان با کمک و مساعدت سازمان های بین المللی به راه حل هایی برای رفع اختلافات و مشکلات دست یابیم و این مسئولیت خطیر کشورهای اسلامی است./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰

ضرورت ایجاد صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز از سوی کشورهای اسلامی نماینده اتحادیه پارلمان های آفریقا برتلاش برای تقویت ارتباط با پارلمان های جهان، ایجاد زمینه صلح پایدار، همزیستی مسالمت آمیز و همکاری پویا در کنار یکدیگر از سوی کشورهای اسلامی تاکید کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201801101924639708.jpg ضرورت,ایجاد,صلح,پایدار,و,همزیستی,مسالمت,آمیز,از,سوی,کشورهای,اسلامی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi