جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

احداث خط لوله نفت از باکو به جیحان از اقدامات اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه

نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری احداث خط لوله نفت از باکو به جیحان از اقدامات اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه سرویس بین الملل نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه معتقد است کشورهای حوزه این دریا به عنوان پلی میان آسیا و اروپا می توانند در توسعه اقتصادی نقش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

کرونا :

احداث خط لوله نفت از باکو به جیحان از اقدامات اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه
نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه در اختتامیه سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس عضو سازمان همکاری

احداث خط لوله نفت از باکو به جیحان از اقدامات اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه

سرویس بین الملل
نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه معتقد است کشورهای حوزه این دریا به عنوان پلی میان آسیا و اروپا می توانند در توسعه اقتصادی نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نماینده اتحادیه پارلمان‌های همکاری های اقتصادی دریای سیاه در مراسم اختتامیه سیزدهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که عصر امروز(چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) در تهران در حال برگزاری است، گفت: این اتحادیه در سال ۱۹۹۳ ایجاد شد و توانستیم ۱۲ کشور حوزه دریای سیاه را جذب کنیم تا در مسیر نیل به اهداف بلندمدت اقتصادی برای شکوفایی کشورهای حوزه این دریا اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های بزرگ اقتصادی گفت: خط لوله نفت باکو-تفلیس-جیحان را در دست اقدام داریم و قرار است گاز طبیعی برای منطقه آنتالیا تهیه کنیم که نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد.

نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه در پایان با بیان اینکه دریای سیاه پلی میان آسیا و اروپا است، یادآور شد: جاده ابریشم در مسیر این دریا واقع شده و با توجه به اهمیت این موضوع، اتحادیه نماینده ای برای آن منصوب کرده لذا باید در کنار هم قرار گرفته و در راستای توسعه اقتصادی اقدام کنیم.

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳

احداث خط لوله نفت از باکو به جیحان از اقدامات اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه نماینده اتحادیه پارلمان‌های دریای سیاه معتقد است کشورهای حوزه این دریا به عنوان پلی میان آسیا و اروپا می توانند در توسعه اقتصادی نقش مهمی داشته باشند. http://cdn.icana.ir/d/019/201801101620363288.jpg احداث,خط,لوله,نفت,از,باکو,به,جیحان,از,اقدامات,اتحادیه,پارلمان‌های,دریای,سیاه Icana

انواع لیبل و کاربرد های هر یک
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi