جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ضرورت مبارزه با افراطی گری تروریسم توسط کشورهای اسلامی

علی یاسین در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی: ضرورت مبارزه با افراطی گری تروریسم توسط کشورهای اسلامی سرویس بین الملل نماینده پارلمان موزامبیک گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و قاطعیت به مبارزه با تروریسم و افراطی گری بپردازند زیرا تروریست ها سبب بروز آسیب در زمینه های مختلف از جمله آسیب های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40809
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

کرونا :

ضرورت مبارزه با افراطی گری تروریسم توسط کشورهای اسلامی
علی یاسین در سیزدهمین کنفرانس مجالس عضو سازمان همکاری اسلامی:

ضرورت مبارزه با افراطی گری تروریسم توسط کشورهای اسلامی

سرویس بین الملل
نماینده پارلمان موزامبیک گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و قاطعیت به مبارزه با تروریسم و افراطی گری بپردازند زیرا تروریست ها سبب بروز آسیب در زمینه های مختلف از جمله آسیب های اقتصادی در کشورهای اسلامی شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی یاسین نماینده پارلمان موزامبیک صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ دیماه) در دومین روز نشست سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: کشورهای اسلامی باید تلاش کنند تا با وحدت نقش قوی برای ارائه راهکارهایی به منظور مقابله با چالش های پیش رو ایفا کنند.

وی اظهار کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و قاطعیت به مبارزه با تروریسم و افراطی گری بپردازند زیرا تروریست ها سبب بروز آسیب در زمینه های مختلف از جمله آسیب های اقتصادی در کشورهای اسلامی شده اند.

علی یاسین افزود: وضعیت رکود در خصوص صلح بین اسرائیل و فلسطین نگران کننده است از این رو باید به دنبال راهکار جدی برای رفع این موضوع باشیم.

نماینده پارلمان موزامبیک خاطرنشان کرد: باید مطابق قطعنامه های شورای امنیت و سازمان ملل در خصوص مسئله فلسطین اقدام شود./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

ضرورت مبارزه با افراطی گری تروریسم توسط کشورهای اسلامی نماینده پارلمان موزامبیک گفت: کشورهای اسلامی باید با اتحاد و قاطعیت به مبارزه با تروریسم و افراطی گری بپردازند زیرا تروریست ها سبب بروز آسیب در زمینه های مختلف از جمله آسیب های اقتصادی در کشورهای اسلامی شده اند. http://cdn.icana.ir/d/019/201801101610628261.jpg ضرورت,مبارزه,با,افراطی,گری,تروریسم,توسط,کشورهای,اسلامی Icana

نادران: کشور درگیر «تحریم‌ داخلی» است/ گشایش ارزی از مهر چشم‌انداز روشنی را نوید می‌دهد
دنبال کنید

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi