پنج شنبه ۷ تیر ۱۴۰۳

مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید

سالک در دیدار با رئیس مجلس سوریه: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید سرویس بین الملل نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40347
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶

کرونا :

مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید
سالک در دیدار با رئیس مجلس سوریه:

مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید

سرویس بین الملل
نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد سالک نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – سوریه با حموده الصباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه تاریخی مراودات دو ملت مسلمان با یکدیگر، گفت: ارتباطات تاریخی و فرهنگی میان مردم ایران و سوریه بسترهای فراوانی برای توسعه ارتباطات دوستانه و برادرانه را فراهم آورده است که باید از آن در راستای منافع دوکشور بهره برد.

نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران – سوریه با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی در سوریه افزود: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت سوریه به دنبال تجزیه و تضعیف این کشور بوده‌اند که با شکست روبرو شدند.

سالک کاشانی با ابراز تأسف از سیاست‌های نابخردانه رئیس جمهور آمریکا، گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از هیچ اعتباری برخوردار نیست و باعث وحدت میان امت اسلامی در موضوع فلسطین گردیده است.

صباغ: پیروزی بر داعش در سوریه مرهون حمایت‌های ایران و مقام معظم رهبری

حموده صباغ رئیس مجلس جمهوری عربی سوریه نیز با تشکر از حمایت همه جانبه ایران از ملت و دولت سوریه، افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی اصلی جریان مقاومت در برابر تروریسم و داعش در منطقه و سوریه است.

تکذیب تایید حکم اعدام روح الله زم در دیوان عالی کشور
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: پیروزی بر گروه‌های تروریستی در سوریه مرهون حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران است.

وی در پایان افزود: اشتراک نظرات دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و رایزنی‌های مستمر فی‌مابین می‌تواند به برقراری ثبات و آرامش در منطقه کمک فراوانی نماید./

پایان پیام

یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶

مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید نایب رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در جنگ با گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: مقاومت و اتحاد ملت سوریه در برابر متجاوزان مانع از تجزیه این کشور گردید. http://cdn.icana.ir/d/019/201606105886785394.jpg مقاومت,و,اتحاد,ملت,سوریه,در,برابر,متجاوزان,مانع,از,تجزیه,این,کشور,گردید Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi