جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بحرانی شدن وضعیت منطقه با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

بروجردی در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان مطرح کرد: بحرانی شدن وضعیت منطقه با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام نسنجیده و نابخردانه ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40166
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

کرونا :

بحرانی شدن وضعیت منطقه با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی
بروجردی در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان مطرح کرد:

بحرانی شدن وضعیت منطقه با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام نسنجیده و نابخردانه ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به بحرانی شدن اوضاع در منطقه خاورمیانه منجر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، واهرام باغداساریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز سه شنبه (۲۱ آذر ماه) باعلاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار بر اهمیت توسعه و گسترش ارتباطات فیمابین در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: ارتباطات تاریخی دوستانه ۲ ملت همسایه ایران و ارمنستان پشتوانه محکمی در مسیر ارتقاء سطح مناسبات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی فراهم کرده است.

وی افزود: گفت‌وگو تبادل نظر مستمر میان کمیسیون‌های تخصصی مجالس دو کشور می‌تواند به توسعه همکاری‌ها در بخش‌های گوناگون اقتصادی و امنیتی کمک نماید.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه افزود: اقدام نسنجیده و نابخردانه ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به بحرانی شدن اوضاع در منطقه خاورمیانه منجر می‌گردد.

وی در همین راستا اعتراض کشورهای اروپایی و اسلامی به این اقدام ترامپ را نشانه اهمیت فلسطین در افکار عمومی جهان دانست.

بروجردی با قدردانی از رأی منفی کشور ارمنستان به قطعنامه حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اشتراک نظرات دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و بین المللی میتواند به برقراری ثبات و امنیت در منطقه کمک نماید.

متن سخنان رییس جمهوری در ضیافت افطار با فعالان حوزه زنان و خانواده
دنبال کنید

بروجردی در پایان بر ضرورت توسعه همکاری‌ها در سرمایه‌گذاری‌های مشترک در بخش‌های صنعتی، انرژی و حمل و نقل تأکید کرد.

در ادامه این دیدار واهرام باغداساریان رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از روابط دوستانه دو کشور در سطوح مختلف گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم و تأثیرگذار در منطقه می‌باشد و دولت و پارلمان ارمنستان  بر تحکیم و تقویت مراودات فیمابین تأکید دارد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی در مناقشات منطقه‌‎ای تصریح کرد: سیاست متوازن و متعادل ایران می‌تواند به برقراری صلح و آرامش در منطقه منجر گردد.

واهرام باغداساریان در پایان بر تسریع در اجرایی شدن توافقات اقتصادی دو کشور تأکید کرد و نسبت به افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های مشترک فیمابین در حوزه¬های مورد علاقه طرفین ابراز امیدواری کرد./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰

بحرانی شدن وضعیت منطقه با اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام نسنجیده و نابخردانه ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به بحرانی شدن اوضاع در منطقه خاورمیانه منجر می‌گردد. http://cdn.icana.ir/d/019/201712101450907897.jpg بحرانی,شدن,وضعیت,منطقه,با,اقدام,ترامپ,در,به,رسمیت,شناختن,قدس,به‌عنوان,پایتخت,رژیم,صهیونیستی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi