جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت های بالایی برای ارتقا سطح روابط بین ایران و بلغارستان وجود دارد

بیگی در دیدار نایب رئیس پارلمان بلغارستان: ظرفیت های بالایی برای ارتقا سطح روابط بین ایران و بلغارستان وجود دارد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-بلغارستان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان ظرفیت بالایی در ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40164
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷

کرونا :

ظرفیت های بالایی برای ارتقا سطح روابط بین ایران و بلغارستان وجود دارد
بیگی در دیدار نایب رئیس پارلمان بلغارستان:

ظرفیت های بالایی برای ارتقا سطح روابط بین ایران و بلغارستان وجود دارد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-بلغارستان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان ظرفیت بالایی در ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضا بیگی در دیدار با نایب رئیس پارلمان  بلغارستان ضمن تاکید بر روابط مثبت بین دو کشور گفت : جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت تاثیر گذار در منطقه و به واسطه ثبات در سیاست ها، دارای جایگاه مهمی در منطقه و عرصه بین المللی است که تجلی آن را در پیروزی برابر افراط گرایی در منطقه شاهد بوده ایم.

رئیس گروه دوستی دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-بلغارستان در ادامه با اشاره به ریاست دوره ای بلغارستان بر اتحادیه اروپا آن را فرصتی برای جمهوری اسلامی ایران دانست تا بواسطه حسن روابط دو کشور امکان شناخت عمیق تر برای اتحادیه اروپا فراهم شود.

امیل خریستوف در این دیدار ضمن اشاره به ارتباطات فرهنگی و تاریخی میان دو کشور گفت : جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان ظرفیت بالایی در ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارند که نیاز است گام‌های محکمی در این زمینه برداشته شود.

معاون رئیس پارلمان جمهوری بلغارستان با ابراز خرسندی از سفر گروه دوستی پارلمانی ایران- بلغارستان به کشورش افزود: ایران کشوری با تمدن چند هزارساله که پیشرفت های چشمگیری در زمینه‌های گوناگون به ویژه علمی داشته و شایسته آن است نه تنها در سطح منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی به جایگاه مناسب خود دست یابد و ما به عنوان عضو اتحادیه اروپا علاقه‌مندیم در این مسیر شما را همراهی کنیم.

این روزها رسم است / نگویید برنامه تاجگردون یا استاندار
دنبال کنید

در پایان پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت انتخاب رئیس جدید مجلس ملی بلغارستان توسط آقای علیرضا بیگی تقدیم معاون رئیس پارلمان جمهوری بلغارستان شد./

پایان پیام

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

ظرفیت های بالایی برای ارتقا سطح روابط بین ایران و بلغارستان وجود دارد رئیس گروه دوستی دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران-بلغارستان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان ظرفیت بالایی در ارتقای سطح روابط در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را دارند. http://cdn.icana.ir/d/019/201611109802603183.jpg ظرفیت,های,بالایی,برای,ارتقا,سطح,روابط,بین,ایران,و,بلغارستان,وجود,دارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi