جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

قدردانی از مواضع بلغارستان در قبال اقدام ترامپ در مسئله قدس/مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است

علیرضابیگی در دیدار با کریستیان ویگنین: قدردانی از مواضع بلغارستان در قبال اقدام ترامپ در مسئله قدس/مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با ابراز خرسندی از موضع گیری بلغارستان در قبال سخنان ترامپ در معرفی قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40155
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

کرونا :

قدردانی از مواضع بلغارستان در قبال اقدام ترامپ در مسئله قدس/مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است
علیرضابیگی در دیدار با کریستیان ویگنین:

قدردانی از مواضع بلغارستان در قبال اقدام ترامپ در مسئله قدس/مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با ابراز خرسندی از موضع گیری بلغارستان در قبال سخنان ترامپ در معرفی قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی گفت: بسیاری از مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و بلغارستان با کریستیان ویگنین رییس کمیسیون سیاستهای اروپایی و نظارت بر صندوق های مالی اروپایی دیدار  و گفتگو کرد.

علیرضابیگی با اشاره به پیشینه ارتباطات تاریخی دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی بویژه روابط پارلمانی گفت: استفاده از ظرفیت گروههای دوستی فرصت مناسبی برای تقویت و تعمیق روابط در زمینه‌های مختلف به وجود خواهد آورد .

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با اشاره به اشتراک مواضع  دو کشور در موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری با ثبات در منطقه و جهان است که مرهون دموکراسی و مردم سالاری دینی در کشورمان است.

وی با ابراز خرسندی از موضع گیری بلغارستان در قبال سخنان آقای ترامپ در مسئله قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مسائل و مشکلات موجود  در  عرصه بین المللی، ناشی از توسعه طلبی قدرتهای زورگو به ویژه آمریکا است که لازم است اتحادیه اروپا نقش پررنگتر و موثرتری در این زمینه ایفا نماید.

علیرضا بیگی در پایان ریاست دوره ای بلغارستان بر اتحادیه اروپا را فرصتی مناسب برای توسعه سرمایه گذاری ها و افزایش فعالیتهای اقتصادی فیمابین دانست.

آیت الله رئیسی: راه حل مسائل افغانستان، فقط گفتگو بین افغانستانی ها است
دنبال کنید

کریستیان ویگنین رئیس کمیسیون سیاست های اروپایی و نظارت بر صندوق های مالی اروپایی با ابراز خرسندی از گسترش مناسبات فی مابین طی سال های اخیر، گفت: گام های مناسب برای توسعه روابط فیمابین در زمینه های اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی برداشته شده است اما با این وجود دو کشور دارای ظرفیت بالایی برای تعمیق همکاری‌ها در سطوح مختلف می باشند.

رئیس کمیسیون سیاست های اروپایی، نظارت بر صندوق های مالی اروپایی با اشاره به درگیری ها و مسائل مختلف مربوط به داعش، مهاجرین و سایر مسایل مربوط به بالکان، افزود: موضع ما اتخاذ نقش فعال و استفاده از ابزارهای قدرت نرم توسط اتحادیه اروپا است و معتقدیم باید با مذاکره، بحث و گفتگو مسائل موجود را حل نمود.

وی در پایان ضمن تاکید بر افزایش همکاریهای فی مابین در زمینه های مختلف، حمایت خود از جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه اروپا را اعلام نمود./

پایان پیام

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

قدردانی از مواضع بلغارستان در قبال اقدام ترامپ در مسئله قدس/مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و بلغارستان با ابراز خرسندی از موضع گیری بلغارستان در قبال سخنان ترامپ در معرفی قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی گفت: بسیاری از مشکلات عرصه بین الملل، ناشی از توسعه طلبی آمریکا است. http://cdn.icana.ir/d/019/201712102685807350.jpg قدردانی,از,مواضع,بلغارستان,در,قبال,اقدام,ترامپ,در,مسئله,قدس/مشکلات,عرصه,بین,الملل،,ناشی,از,توسعه,طلبی,آمریکا,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi