جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند

امیر عبداللهیان در دیدار با سفیر سوریه: سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند سرویس بین الملل دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه سوریه، دوره پسا داعش را پشت سر می‌گذارد، گفت: ایران حامی سوریه در مقابله با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40071
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴

کرونا :

سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند
امیر عبداللهیان در دیدار با سفیر سوریه:

سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند

سرویس بین الملل
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه سوریه، دوره پسا داعش را پشت سر می‌گذارد، گفت: ایران حامی سوریه در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در جمهوری اسلامی ایران با امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل عصر دیروز (یکشنبه ۲۶ آذر) دیدار و گفتگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر تداوم حمایت از سوریه بیان داشت: «سوریه، دوره پسا داعش را پشت سر می‌گذارد، رئیس جمهور بشار اسد، مردم و ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم موفق بوده و نقش مهمی ایفا نموده اند».

وی همچنین تأکید کرد: «ایران حامی سوریه در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند».

وی همکاری های موثر جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان در مبارزه علیه تروریسم در سوریه را تجربه ای مهم خواند.

امیرعبداللهیان با ابراز خرسندی از تقویت روند صلح و ثبات در سوریه گفت: «دستاوردهای میدانی و سیاسی سوریه در مقابل صهیونیست‌ها و تروریستها نشان از همت بالای مردم و دولت این کشور دارد».

وی با اشاره به اهمیت جایگاه قدس نزد مسلمانان افزود: «تصمیم تحریک آمیز و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی باعث شعله ور شدن انتفاضه خواهد شد و پیامدهای این تصمیم برای آمریکا و رژیم صهیونیستی سنگین خواهد بود. قدس جزء تفکیک ناپذیر و ابدی سرزمین تاریخی فلسطین است».

آیین تجلیل از قهرمانان ملی پوش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج
دنبال کنید

دستیار ویژه رئیس مجلس، همکاری های پارلمانی و دیدارهای متقابل گروه های دوستی دو کشور را حائز اهمیت خواند و از گسترش مراودات دو کشور استقبال کرد و خاطر نشان ساخت: «ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مناسبات با سوریه استقبال و حمایت می کنیم».

عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران نیز تأکید کرد: «حمایت ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مردم سوریه و فلسطین همواره نقش اساسی ایفا کرده است».

وی خاطر نشان کرد: «نگاه راهبردی و دقیق امام خامنه ای و کمک مردم، دولت و پارلمان جمهوری اسلامی ایران به سوریه و مبارزه با تروریسم در نگاه مردم سوریه هرگز فراموش نمی شود».

عدنان حسن محمود با توجه به تصمیم تحریک آمیز رئیس جمهور آمریکا نیز گفت: «صهیونیست ها بر تجزیه کشورهای اسلامی تمرکز کرده و نقشه می کشند و در چنین شرایطی وحدت کشورهای اسلامی برای منزوی کردن این رژیم غاصب ضروری است.»/

پایان پیام

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴

سوریه دوره پساداعش را پشت سر می‌گذارد/ ایران در مسیر کمک به ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با بیان اینکه سوریه، دوره پسا داعش را پشت سر می‌گذارد، گفت: ایران حامی سوریه در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه در کنار سوریه خواهد ماند. http://cdn.icana.ir/d/019/201707103718701585.jpg سوریه,دوره,پساداعش,را,پشت,سر,می‌گذارد/,ایران,در,مسیر,کمک,به,ثبات,منطقه,در,کنار,سوریه,خواهد,ماند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi