جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر

بخشدار سرفاریاب: بخشدار سرفاریاب گفت:تا ده روز آینده فاز اول کار جاده ارتباطی روستای گرگیو که تا پایان مخلوط ریزی و تسطیح است، تکمیل میشود تا مردم به راحتی بتوانند از این خیابان استفاده کنند . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،دقایقی پیش غلام حسینآتش سودا در جمع خبرنگاران با بیان احداث جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاببیان کرد: باتوجه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39930
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

کرونا :

اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر
بخشدار سرفاریاب:
بخشدار سرفاریاب گفت:تا ده روز آینده فاز اول کار جاده ارتباطی روستای گرگیو که تا پایان مخلوط ریزی و تسطیح است، تکمیل میشود تا مردم به راحتی بتوانند از این خیابان استفاده کنند .
اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر 6

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،دقایقی پیش غلام حسینآتش سودا در جمع خبرنگاران با بیان احداث جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاببیان کرد: باتوجه به بافت فیزیکی روستای گرگیو‌ که به صورت حرمی بنا شده است، احداث خیابان های روستا کار ظریف و هزینه بری بوده که در سالیان گذشته چندان توجهی به آن نشده بود.

 

بخشدار سرفاریاب ادامه داد: از ابتدای پذیرش مسئولیت باتوجه به قولی که به مردم روستا داده بودم، بدنبال احداث این جاده بودیم که به لطف خداوند امسال و طی دو هفته اخیر موفق شدیم از محل اعتبارات دهیاری روستا کار احداث این خیابان را شروع کنیم.

 

رییس شورای اداری بخش سرفاریاب گفت : ما ابتدا بازگشایی مسیر را با کمک و همکاری اهالی خانه های خود روستا و زمین لازمی را که دراختیار ما گذاشتند، انجام دادیم و سپس دیوار حایل به طول ۲۰۰ و ارتفاع ۲ تا ۴ متر احداث کردیم.

 

این مسئول عنوان کرد:هم اکنون پیمانکار در حال فعالیت است که کار مخلوط ریزی را تکمیل و تحویل کند. امیدواریم تا ده روز آینده فاز اول کار که تا پایان مخلوط ریزی و تسطیح هست، تکمیل شود تا مردم به راحتی بتوانند از این خیابان استفاده کنند .

 

نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب طول این خیابان را ۷۰۰ متر و عرض آن‌ را ۱۰ متر عنوان کرد و افزود : طبق رایزنی هایی که با فرماندار شهرستان ، بنیاد مسکن شهرستان و نیز نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی داشتیم ،قول همکاری دادند تا پس از تکمیل مخلوط ریزی کار بیس ریزی و آسفالت این مسیر با تامین قیر رایگان توسط نماینده ، تامین اعتبار لازم توسط فرماندار به کارفرمایی بنیاد مسکن سهرستان انجام گیرد .

به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای/در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت
دنبال کنید

 

آتش سودا در پایان ضمن تشکر از مدیرکل دفتر روستایی استانداری بخاطر تخصیص اعتبارات به دهیاریهای بخش سرفاریاب افزود : در سال جاری تاکنون قریب هفتصد میلیون تومان از طریق دفتر روستایی به دهیاریهای این بخش تخصیص داده شده و کارهای مهمی در روستاها در دست اجراست که به موقع اطلاع رسانی خواهند شد.

 

تصاویر:

اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر 7
اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر 8
اتمام فاز اول بازسازی جاده ارتباطی روستای گرگیو سرفاریاب+تصاویر 9
سرفاریاب
چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi