چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت

کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت بیانیه صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت بیانیه صادر کرد.   بسم الله الرحمن الرحیم *فَأَمَّا الَّذینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیغٌ فَیتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَهِ [آل عمران/۷]؛ آنان که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39929
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱:۵۲

کرونا :

بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت
کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت بیانیه صادر کرد.
بیانیه کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،کانون بسیج فرهنگیان شهرستان چرام به مناسبت فرا رسیدن ٩ دی روز بصیرت بیانیه صادر کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
*فَأَمَّا الَّذینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیغٌ فَیتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَهِ [آل عمران/۷]؛ آنان که در دل ‌هایشان انحراف است، تنها آیات متشابه را پیروی می‌ کنند تا به این وسیله فتنه به پا کنند*

انقلاب شکوهمند اسلامی همانند اقیانوس عظیمی بود که توانست ملت های مظلوم و مستضعف جهان را بیدار کرده و علیه ظلم و بی عدالتی به حرکت درآورد.

 

نظام سلطه که اهداف انقلاب اسلامی را در تعارض مستقیم با منافع خود می دید و از ابتدا درصدد زمین زدن آن بود، در انتخابات سال ٨٨ از زیاده خواهی و دنیاطلبی برخی خواص بی بصیرت برای رسیدن به مقاصد خود بهره برد و با تبلیغات دروغین، سیاست‌بازیهای ناجوانمردانه و دشمنی های گوناگون سعی در براندازی انقلاب داشت.

 

در نهم دی ماه ملت بصیر ایران اسلامی بار دیگر به تبعیت از سیدالشهدا علیه السلام در مقابل این فتنه همه جانبه دشمنان داخلی و خارجی قد علم کرده و دستان پلید استکبار را که از آستین مزدوران داخلی بیرون زده بود،  قطع کردند.

 

نهم دی مشت محکمی بر دهان منافقان داخلی بود که درصدد ایجاد شکاف بین آحاد ملت بودند.

 

حماسه ٩ دی بیانگر این واقعیت بود که ملت با هیچ کس عهد اخوت نبسته اند و اشخاص تا زمانی از حمایت مردم برخودارند که از اصول اصیل انقلاب اسلامی تخطی نکرده و ذره ای از مسیر ولایت منحرف نشوند چرا که به فرموده خمینی کبیر: “ملاک و میزان در هرکس حال فعلی اوست”

نماهنگ «منو باورم کن» با صدای کربلایی شیخی منتشر شد+دانلود
دنبال کنید

 

ما فرهنگیان چرامی اعلام میداریم که در حمایت از مطالبه‌ی جدی رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی مبنی بر گرامی‌داشت این روز بزرگ، اهتمام خواهیم داشت و از همه‌ی فرهیختگان، صاحب‌نظران، هنرمندان، جناح‌ها و سلایق دعوت میکنیم تا با تأمل در درس‌ها و عبرت‌های فتنه‌ی سال ٨٨ و واقعه‌ی عظیم نهم دی ماه، خود را برای مقابله بصیرانه و مومنانه با فتنه‌های بزرگتر و پیچیده‌تر آماده نمایند.

 

و السلام علی من اتبع الهدی

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi