جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد!

در پانزده کیلومتری شهرستان چرام وپنج کیلومتری سرفاریاب روستای بسیارزیبای جمال الدین که یکی ازگردش پذیرترین روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد است که آب ندارد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، اگر پای به استان کهگیلویه وبویراحمد و قدم به خاک شهر سرفاریاب بگذرید،پس از مشاهده بارگاه ملکوتی امام زاده اسماعیل (ع) در پانزده کیلومتری شهرستان چرام وپنج کیلومتری سرفاریاب روستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39827
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

کرونا :

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد!
در پانزده کیلومتری شهرستان چرام وپنج کیلومتری سرفاریاب روستای بسیارزیبای جمال الدین که یکی ازگردش پذیرترین روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد است که آب ندارد.
روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد! 7

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، اگر پای به استان کهگیلویه وبویراحمد و قدم به خاک شهر سرفاریاب بگذرید،پس از مشاهده بارگاه ملکوتی امام زاده اسماعیل (ع) در پانزده کیلومتری شهرستان چرام وپنج کیلومتری سرفاریاب روستای بسیارزیبای جمال الدین که یکی ازگردش پذیرترین روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد است که آب ندارد.

 

این روستا دارای مردمی مهمان نواز و مهربان است که شغل بسیاری از آنها دامداری و کشاورزی است.

 

یکی از ویژگی های اصلی این روستا طبیعت بکر و درختان بلوط زیبا است که گردشگران زیادی را جذب کرده است.

 

اما باید عنوان کرد که مهمترین مشکل این روستا کمبود آب شرب وخط انتقال اب به طول دوکیلومتر و مکاتباتی است که جهت رفع این مشکل ارسال شده اما مسئولان مربوطه چندسالی هست که مشکل را حل نمی کنند.

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد! 8

رئیس شورای اسلامی این روستای تاریخی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی در سرفاریاب بیان کرد:آب شرب روستای جمال الدین از منبع ذخیره آب امامزاده حمزه(ع) سرچشمه می گیرد که در سنوات گذشته روستا را به لوله کشی مجهز کرده اما در حال حاضر فرسوده وغیرقابل استفاده است.

 

وی افزود: به علت هدررفتن آب از منبع ذخیره و فرسوده بودن لوله کشی،مردم روستا با کمبود آب مواجه شده اند که گاهی در طول شبانه روز بر روی ذخیره و دریافت آب شرب،کار به دعوای لفظی و فیزیکی هم می رسد.

 

صفایی نیکو عنوان کرد: نامه نگاری های متعددی درطول چند سال مبنی بر حل این مشکل به برخی مدیران شهرستان چرام ارسال شد و خواستار تامین آب شرب به این روستا شدیم که راه برون رفت را در کنتورگذاری دانستند وما هم  روستاییان را وادار به  کنتورگذاری کردیم.

کریمی نژاد : خروج از بن بست های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مستلزم تشکیل اتاق تدبیر و خمل است .
دنبال کنید

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد! 9

صفایی ادامه اداد:بعداز کنتورگذاری و پیگیری مجدد جهت برقراری اتصالات و تعمیر منبع، تا کنون اقدامی صورت نگرفت.

 

رئیس شورای اسلامی روستای جمال الدین با تقدیروتشکراز زحمات بخشدار سرفاریاب اظهارداشت :تلاش بخشدار قابل تقدیر است اما با مراجعه حضوری  مدیر آبفای روستایی به سرفاریاب اظها رناراحتی خود را اعلام کردند.

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد! 10

صفایی نیکوعنوان کرد :در آخرین مراجعه به مدیر مربوطه بیان کردند که دولت بدون هزینه شده است زیرا دست دولت خالی است و اگر شما لشکرکشی هم کنید،هیچ کاری انجام نخواهدشد.

روستای جمال الدین سرفاریاب نیازمند آب شرب/لشکرکشی هم کنید،فایده ای ندارد! 11

رئیس شورای اسلامی روستای جمال الدین گفت:بخشدار سرفاریاب تلاش خودش را انجام داده و از دیگر مسئولین همچون مدیرکل آبفای روستایی و فرماندار پرتلاش چرام تقاضای حل این مشکل را داریم.

 

خبرنگار:کیانی باوند

انتهای پیام/

سرفاریاب
جمال الدین

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi