پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹ دی برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و روز اتحاد ملت ایران است/لایه های فتنه ۸۸ و اهداف دشمنان داخلی و خارجی در 9دی ازبین رفت

درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام: امام جمعه موقت چرام گفت:۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران همواره پشتیبان و رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند و همچنان بر این ایده استوار خواهند ماند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت‌الاسلام فرهمند در گفت وگوی اختصاصی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39816
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

کرونا :

۹ دی برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و روز اتحاد ملت ایران است/لایه های فتنه ۸۸ و اهداف دشمنان داخلی و خارجی در 9دی ازبین رفت
درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی چرام:
امام جمعه موقت چرام گفت:۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران همواره پشتیبان و رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند و همچنان بر این ایده استوار خواهند ماند.
۹ دی برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی و روز اتحاد ملت ایران است/لایه های فتنه ۸۸ و اهداف دشمنان داخلی و خارجی در 9دی ازبین رفت 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت‌الاسلام فرهمند در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به حماسه ۹دی چرام بیان کرد:نهم دی ماه موضوع مهمی است که باید همه ما به طور جد به آن بپردازیم مسؤولان در هر دستگاه، نهاد، سازمان و یا اقشار مختلف مردمی باید به این مهم توجه کنند و در این حماسه عظیم حضور یابند.

 

وی افزود:حماسه ۹ دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت ازفتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و ،رهبر معظم انقلاب اسلامی،روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری وبصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه ۸۸ به شمار می رود وبرای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه می دارد.

 

امام جمعه موقت خاطرنشان کرد:مردم وقتی دیدند براندازان داخلی و خارجی با هم متحد شده اند احساس کردند باید وارد صحنه شده و این خطر عظیم را دفع کنند که ۹دی ازویژگی های بارز لحظه شناسی و وظیفه‌شناسی مردم بود که انجام تکلیف در زمان خودش را ثابت کرد.

 

وی تصریح کرد: در روز تجدید میثاق با ولایت باید حداکثر توان خود را برای برگزاری این امر بزرگ انجام دهیم و در جهت بصیرت افزایی بیشتر با استفاده از ابزار فرهنگی بهره برداری انجام پذیرد.

هیچ روزی، روز تو نیست!
دنبال کنید

 

این مسئول،افزود:۹ دی برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است و همه دشمنان داخلی و خارجی بدانند که ملت ایران همواره پشتیبان و رهبری و ولایت فقیه بوده‌اند و همچنان بر این ایده استوار خواهند ماند.

 

فرهمند:خاطرنشان کرد:اهمیت پاسداشت و گرامیداشت حماسه مردم ایران در روز « ۹ دی» از وظایف همگان بویژه مسئولان نظام اسلامی است.

 

امام جمعه موقت چرام در پایان این گفت و گو تصریح کرد:در شرایط کنونی کشور که نفوذ فرهنگی وفکری ازبرنامه های اصلی استکبار است و می خواهندآرمان‌های انقلاب را منحرف وبه گونه‌ای دیگر به نمایش بگذارد،لازم است تا برنامه‌های ۹ دی هر چه باشکوهتر برگزار شود.

 

انتهای پیام/

 

امام جمعه چرام
فرهمند
اخبار
روز دیماه
فتنه۸۸

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi