جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیازمندی پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام به اعتبارات کلان/آمادگی اهدای زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر چرام/تحصیل19دانش آموز در یک کانکس!

در جلسه شورای آموزش وپرورش چرام مطرح شد: جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،عصر امروز جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد.     نیازمندی پروژه های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39804
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

کرونا :

نیازمندی پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام به اعتبارات کلان/آمادگی اهدای زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر چرام/تحصیل19دانش آموز در یک کانکس!
در جلسه شورای آموزش وپرورش چرام مطرح شد:
جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
نیازمندی پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش چرام به اعتبارات کلان/آمادگی اهدای زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر چرام/تحصیل19دانش آموز در یک کانکس! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،عصر امروز جلسه شورای آموزش وپرورش چرام باحضور مدیرکل اداره نوسازی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش برگزار شد.

 

 

نیازمندی پروژه های آموزش وپرورش چرام به اعتبارات کلان

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش چرام بیان کرد:یکی از دستور کارها در این جلسه، احداث مکان آموزشی برای مسکن مهر چرام است که اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

 

عزیزی افزود:نقشه و امکاناتی که برای مدرسه مسکن مهر چرام لازم است،تدارک دیده شده که میطلبد برای ساخت و ساز یک فضای آموزشی آماده باشیم.

 

این مسئول، گفت:در هر کشوری شش رکن برای آموزش و پرورش همچون مدیریت،فضا و امکانات تعریف شده است که هدف آنها تربیت نیروی فعال و متخصص برای جامعه است.

 

وی ادامه داد:از بحث مکان موقت با هماهنگی اداره کل،چند روستای چرام نیازمند این مکان موقت یا کانکس است که میطلبد فراهم شود .

 

عزیزی افزود:یکی از مدارس روستای تنگ انار در شهر سرفاریاب دارای امکانات است که مشکلی ندارد و یکی دیگر از مدارس این روستا نیز ،جایز به فراهم کردن امکانات نیست .

 

مدیر آموزش و پروش عنوان کرد:یکی از مشکلات فضای آموزشی،پروژه های نیمه تمام بوده که نیازمند اعتبارات فراوان است.

 

گفتنی است شهرستان چرام قریب به ۵هزار دانش آموز دارد که دارای ۱۳مدرسه یک،دو یا سه دانش آموزی هستند.

 

 

آمادگی اهدای زمین برای احداث مدرسه در مسکن مهر چرام

ذوالفقاری ضمن تشکر از مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان بیان کرد:مکاتباتی با اداره کل اموزش و پرورش برای اهدای زمین مدرسه مسکن مهر چرام صورت گرفته است.

چشم تیزبین خبرنگاران به دنبال رفع محرومیت ها / بر سر دانش آموزان «سرگچ» دیشموک چه می گذرد + تصاویر
دنبال کنید

 

مدیر راه و شهرسازی چرام ادامه داد:کارهای مقدماتی باید بر روی این زمین صورت بگیرد تا آماده احداث این مکان اموزشی میسر شود.

 

وی افزود:ما آمادگی اهدای این زمین را داریم اما بشرطی که اجرایی احداث این مکان سریع باشد.

 

 

نحصیل۱۹دانش آموز در یک کانکس!

 

فرماندار چرام ضمن تسلیت رحلت آیت الله حائری شیرازی و با اشاره به ساختمان اداری آموزش و پرورش چرام،بیان کرد:جایگاه ساختمان آموزش و پرورش چرام فرسوده است و مناسب این اداره نیست.

 

 

پاداش افزود:در اعتبارات سال آینده، بیشترین اعتبار را به این حوزه خواهیم داد همانگونه که باتوجه به اهمیت این اداره،یک روز کاری خود را به حوزه آموزش اختصاص داده ایم.

 

این مسئول،عنوان کرد:یکی از مصوبات مهم این جلسه،سیستم گرمایشی و شوفاژخانه مدرسه شبانه روزی حضرت زینب(س) است که از مدیرکل نوسازی انتظار داریم چنین مشکلی را حل کنند.

 

پاداش در ادامه تصریح کرد:یکی دیگر از مشکلات آموزشی ما،کلاس درسی است که۱۹نفر در یک مکان موقت آموزشی درحال تحصیل اند که نیازمند ۲مکان موقت یا کانکس برای ادامه روند تحصیلی خود هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد:برخی مدیران بدنبال آمار و ارقام هستند.

 

فرماندار چرام گفت:متاسفانه ساختمان های برخی مدارس و ادارات ما فرسوده است که به احتمالی با یک زمین لرزه چند ریشتری،تخریب میشوند.

 

انتهای پیام/

فرماندار چرام
اخبار چرام
پرورش چرام
پاداش چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi