سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گران کردن حامل های انرژی و حذف یارانه خلاف حقوق شهروندی است/بجای فشار بر مردم،جلوی اختلاس ها را بگیرید!

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت:به جای فشار بر مردم جلوی اختلاس ها را بگیرید، حدود ۱۵ هزار میلیارد دلار از صندوق فرهنگیان عزیز اختلاس شد،و حال مردم باید فشار آن را تحمل کنند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار در نمازجمعه این هفته شهر چرام بیان کرد:حرکت پیامبر اسلام با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39775
تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

کرونا :

گران کردن حامل های انرژی و حذف یارانه خلاف حقوق شهروندی است/بجای فشار بر مردم،جلوی اختلاس ها را بگیرید!
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت:به جای فشار بر مردم جلوی اختلاس ها را بگیرید، حدود ۱۵ هزار میلیارد دلار از صندوق فرهنگیان عزیز اختلاس شد،و حال مردم باید فشار آن را تحمل کنند.
گران کردن حامل های انرژی و حذف یارانه خلاف حقوق شهروندی است/بجای فشار بر مردم،جلوی اختلاس ها را بگیرید! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،حجت الاسلام سید نورالله افشار در نمازجمعه این هفته شهر چرام بیان کرد:حرکت پیامبر اسلام با شعار توحید بود و با این شعار مردم دعوت به هدایت و اسلام شدند. واز گمراهی و ضلالت منع شدند.

 

امام جمعه چرام افزود:بسیاری از آیات قرآن راجع به مسئله توحید است و تاکید می‌کند که با تعقل،تفکر و اندیشه توحید و خدا پرستی و اسلام پذیرفته شود.

 

خطیب جمعه چرام گفت:بعضی اوقات در فضاهای مجازی تبلیغ می‌شود که اسلام دعوت به تفکر نکرده اما طبق سخن صاحب المیزان بیش از سیصدبار انسان ها به بهره جستن از عقل دعوت شده اند.  

 

وی ادامه داد: دعوت به تعقل و اندیشه در مسائل خداشناسی در بسیاری از آیات آمده است. برای مثال آیاتی که اشاره به داستان حضرت ابراهیم علیه السلام در پرستش ظاهری خورشید و ستارگان دارد، انسان های جاهل و نادان را به تعقل در مورد ناتوانی خدایان دروغین برمی‌انگیزد.

 

 

حجت الاسلام افشار در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر چرام بیان کرد:درلایحه  بودجه سال آینده که توسط دولت تحویل مجلس شورای اسلامی شده است، قیمت برخی از اقلام همچون گازوئیل و بنزین را گران کرده‌اند و حدود ۳۴ میلیون نفر از قطار یارانه نقدی پیاده می‌شوند که اگر مجلس تصویب کند،این اتفاق می افتد.

بازدید فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی از محل ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی
دنبال کنید

 

وی با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه صاحبان اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند، افزود:امام راحل مهمترین وظیفه دولت را خدمتگزاری به مردم می دانستند.

 

خطیب جمعه چرام ادامه داد: اگر انقلاب به حدود چهل سالگی رسیده است،به پشتیبانی همین مردم بوده است و اگر مردم مشکلاتی مثل جنگ تحمیلی را مدیریت و کمک کردند، به خاطر این انقلاب بود پس نباید مردم را با موج گرانی های جدید ناامید کرد.

 

 

این مسئول، در ادامه خطبه دوم عنوان کرد: آنچه مشهود است زندگی بسیاری از افراد جامعه به سختی میگذرد و توان اداره فرزندان و خانواده را به خاطر فقر و مشکلات معیشتی ندارند و گران کردن حامل های انرژی و حذف  یارانه بعضی از مردم  فشار مضاعف و بیشتری بر خانواده ها وارد می‌کند.

 

وی با اشاره به برگزاری حقوق شهروندی باحضور وزرا و خطاب به ریاست جمهور تصریح کرد: یکی از حقوق شهروندی توجه به رفاه و امنیت اقتصادی مردم است و شما بفرمایید که برای این مسئله فکری اندیشیده اید؟آیا فشار اقتصادی بر مردم وارد کردند خلاف حقوق شهروندی نیست؟

 

حجت الاسلام افشار افزود: در هنگام سخنرانی به مناسبت حقوق شهروندی بنری پشت سر شما بود و عناوینی مثل حق مسکن،حق رفاه،حق تامین اجتماعی را از مصادیق حقوق شهروندی برشمرده بود بجای گران کردن حامل های انرژی، فکری به حال این امور کنید.

 

وی افزود: واقعیت این است که چهار سال به جای توجه به ظرفیت‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی،اعتماد به کدخدا شد و کدخدا هسته ای را توسط دولت تعطیل کرد و به قول های خویش عمل نکرد و حال که دستشان خالی است، می‌خواهند با گران کردن حامل های انرژی فشار بر مردم بیاورید.

علی رغم پیشرفت 25 درصدی پروژه موانع و مشکلات متعددی در روند اجرای پروژه آبرسانی از سد کوثر تأثیر داشته است
دنبال کنید

 

امام جمعه چرام در ادامه اظهار کرد: به جای فشار بر مردم جلوی اختلاس ها را بگیرید؛ حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان عزیز اختلاس شد،و حال  مردم باید فشار آن را تحمل کنند.

 

خطیب جمعه چرام عنوان کرد:مردم به شما رای دادند که با تدبیر مشکلات، زندگی مردم را کم کنید نه بر مشکلات آنها بیافزایید.

 

انتهای پیام/

اخبار چرام
امام جمعه چرام
سیاسیون
برجام
انرژی

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi