جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماجرای جالب تلاش اورژانس برای نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر رودریش

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک جلسه اضطراری در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه شب گذشته برای نجات جان یک زن باردار در منطقه سخت گذر رودریش اجم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،به نقل از  صبح زاگرس، جلال پورانفرد در گفت و گو با ایل بانو اظهار کرد: در پی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39625
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

کرونا :

ماجرای جالب تلاش اورژانس برای نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر رودریش
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک جلسه اضطراری در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه شب گذشته برای نجات جان یک زن باردار در منطقه سخت گذر رودریش اجم خبر داد.
ماجرای جالب تلاش اورژانس برای نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر رودریش 5

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ،به نقل از  صبح زاگرس، جلال پورانفرد در گفت و گو با ایل بانو اظهار کرد: در پی گزارش وضعیت بحرانی یک زن باردار در منطقه سخت گذر رودریش آجم ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شب گذشته جلسه ای اضطراری با حضور کارشناسان eos، رییس مرکز بهداشت دکتر مرادی و رییس حراست مرکز بهداشت آقای بهور برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در ابتدا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس مارگون به منطقه مورد نظر اعزام شد اما به دلیل ریزش کوه و مسدود بودن مسیر ارتباطی به رودریش آمبولانس در مسیر گیرافتاد به همین دلیل آمبولانس دوم نیز از پایگاه اورژانس جوکار به محل اعزام شد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان ادامه داد: آمبولانس دوم نیز در همسن مسیر گیرافتاد و نتوانست به منطقه رودریش برسد و آمبولانس سوم نیز اعزام شد که اعلام کردند هیچ گونه مسیر ارتباطی به این روستا وجود ندارد و هیچ خودرویی نمی تواند به منطقه ای که این مادر باردار زندگی می کند برسد.

ماجرای جالب تلاش اورژانس برای نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر رودریش 6

پورانفرد بیان کرد: با توجه به اینکه حال این زن باردار خوب نبود و باید فورا تحت مراقبت قرار می گرفت یک تکنسین پیاده خود را به منطقه مورد نظر رساند و به کمک بهورز روستا تا صبح امروز بر بالین این مادر باردار بودند و علایم حیاتی را کنترل می کردند.

آیین معنوی غبارروبی گلزار شهدا در منطقه گچ بلند بهمئی
دنبال کنید

وی با بیان اینکه به دلیل ریزش کوه مسیر ارتباطی این روستا به طور کلی قطع شده است، گفت: با توجه به عدم امکان پرواز بالگرد به صورت شبانه  ساعت ۷:۱۵ صبح امروز  بالگرد به منطقه مورد نظر اعزام و برای نجات جان این مادر باردار اقدامات اولیه انجام شد.

ماجرای جالب تلاش اورژانس برای نجات جان مادر باردار در منطقه سخت گذر رودریش 7

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان تصریح کرد: بعد از چک کردن علایم حیاتی مادر باردار توسط بالگرد به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال داده شد و با توجه به اینکه از شب گذشته وضعیت خوبی نداشت حال این مادر وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/۲۰۰

 

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi