جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص 26 میلیارد ریال به جاده چرام-دهدشت/جاده ای که تا پایان سال بازسازی خواهد شد/ما نوکر مردم هستیم!

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر به نمازگزاران قول اتمام جاده چرام به دهدشت را در ابتدای سال ۹۷ داد . به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،ظهر امروز رئیس اداره راه و شهرسازی چرام در جمع نمازگزاران این شهر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39536
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

کرونا :

تخصیص 26 میلیارد ریال به جاده چرام-دهدشت/جاده ای که تا پایان سال بازسازی خواهد شد/ما نوکر مردم هستیم!
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام:
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهر به نمازگزاران قول اتمام جاده چرام به دهدشت را در ابتدای سال ۹۷ داد .
تخصیص 26 میلیارد ریال به جاده چرام-دهدشت/جاده ای که تا پایان سال بازسازی خواهد شد/ما نوکر مردم هستیم! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،ظهر امروز رئیس اداره راه و شهرسازی چرام در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به محور چرام به دهدشت بیان کرد: این محور یکی از مشکلات مردم چرام بوده و هست و برای رهایی از این مشکل،رضایت صاحبان زمین های اطراف این جاده را گرفتیم.

 

 

ذوالفقاری افزود:۲۶میلیارد ریال برای این جاده اعتبار تخصیص داده شده است که قول میدهیم تا ابتدای عید نوروز بازسازی این محور کامل شود.

 

 

وی ادامه داد:از دوراهی کشتارگاه تا شهرک صنعتی اماده ی بازسازی است و درحال کار هستند که در دو ماه اخیر این کار شروع شده است.

 

 

رئیس اداره راه و شهرسازی چرام با اشاره به فعالیت های مسئولان گفت:جای هیچ منتی نیست و باید برای مردم کار کرد و یکی از دغدغه های مدیرکل راه و شهرسازی استان،همین محور است.

 

 

وی افزود:طول این جاده سه کیلومتر است و هشت پل دارد که پنج تای آن بازسازی شده است و لایه های زیرین پل های باقیمانده درحال بازسازی است.

 

 

ذوالفقاری در ادامه عنوان کرد:مهمترین محور ارتباطی برای عشایر جاده طسوج است که بنیاد مسکن شش کیلومتر آن را آسفالت کرده که در مجموع، امسال ده کیلومتر آن به اتمام می رسد و جاده ی گره ای نیز با پیگیری های فرماندار و نماینده اعتبار خوبی تخصیص داده شده است که درحال پیگیری است.

آئین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور در یاسوج
دنبال کنید

 

 

وی با اشاره به طرح۴۸هکتاری چرام تصریح کرد:طرح ۴۸هکتاری هم که بدنبال اشخاص حاشیه سازی می کنند، باید عنوان کرد که چرا ما باید شهر را بدون قانون خراب کنیم؟

 

 

ذوالفقاری افزود:با زور و ضرب و شتم ، کار صورت نمیگیرد بلکه مشکلات شهر با تعامل حل میشود و ما نوکر مردم هستیم و مردم نیز حق دارند.

 

 

این مسئول ادامه داد:موافقت زمین برای بنیاد شهید چرام را از استان گرفته ایم و احداث زمین مسجد مسکن مهر نیز درحال پیگیری است.

 

 

وی در پایان با اشاره به مطالب برخی رسانه ها درباره خودش گفت:نوشتن برخی مطالب در سایت ها قابل پیگیری است که برخی رسانه ها باید دقت و احتیاط کنند.

 

 

انتهای پیام/

چرام نیوز
ذوالفقاری
راستا چرام
جاده چرام

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi