یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

از کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود که ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند

امام جمعه چرام: امام جمعه چرام گفت: از کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند تا آمریکا از انتقال پایتخت رژیم صهونیستی جلوگیری کند به گزارش اطلاع رسانی چرام،حجت الاسلام افشار با بیان اینکه “لا اله الا الله”شعار توحیدی است،بیان کرد:حتی بعضی مواقع هوای نفس “اله” وخدای انسان میشود.  

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39404
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰:۱۶

کرونا :

از کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود که ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند
امام جمعه چرام:
امام جمعه چرام گفت: از کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند تا آمریکا از انتقال پایتخت رژیم صهونیستی جلوگیری کند
از کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود که ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند 3

به گزارش اطلاع رسانی چرام،حجت الاسلام افشار با بیان اینکه “لا اله الا الله”شعار توحیدی است،بیان کرد:حتی بعضی مواقع هوای نفس “اله” وخدای انسان میشود.

 

امام جمعه جرام عنوان کرد:تبعیت از توحید حقیقی یعنی انسان همه ی بتها و در راس بت نفس  را کنار بگذارد چراکه خطرناک ترین بت،هوای نفس است.وانسان بخاطر حب نفس به دیگران تعدی وستم میکند.

 

وی در خطبه دوم افزود: بارها شاهد طرح لفظی به رسمیت شناختن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس از سوی مقامات ارشد آمریکایی در دوره ها و دولت های مختلف بوده ایم.

 

حجت الاسلام افشار اضافه کرد: در دوره اوباما هم یکبار این موضوع مطرح شد اما در عین حال پیش  از ترامپ، این اتفاق نیفتاده است.

 

خطیب جمعه چرام گفت: چرا همواره بحث این موضوع در مقاطع زمانی خاص اتفاق می افتد؟

 

 

وی ادامه داد:دولت نتانیاهو برای تکمیل شهرک های یهودیان در قدس شریف تحت فشار زیادی است و این در حالیست که سران این رژیم برای نابودی کردن آرمان فلسطین به تصرف کامل این شهر که نقطه وحدت امت اسلامی است، نیاز دارند. 

 

امام جمعه چرام در ادامه اظهار کرد: در دوره های مختلف آمریکا  با طرح علنی تعلق قدس به اسرائیل فشار را از روی دولت صهیونیستی بر می داشت و به طور موقت خود بار آن را بر دوش می‌کشید  و در نهایت آن را برای کشورهای عربی نظیر عربستان، اردن و مصر فاکتور می کند.

نیم گاهی مختصر به جایگاه کارمند در مفهوم کلمه
دنبال کنید

 

حجت الاسلام افشار اضافه کرد:و از این کشورهای وابسته به آمریکا خواسته میشود ارتباط با رژیم صهیونیستی را توسعه دهند تا آمریکا از انتقال پایتخت رژیم صهونیستی جلوگیری کند

 

وی یکی دیگر از علت های این قضیه را اینگونه بیان کرد : وقتی دولت های عربی  وابسته به آمریکا گرفتار مخمصه جدی می شدند و صحنه منطقه ای را می باختند و این باخت را در اثر عدم حمایت آمریکا از خویش می دانستند و در بینشان زمزمه ای بلند میشد که باید به کشوری دیگر غیر آمریکا پناه ببرند که با این ترفند جلوی مساله را میگرفت.

 

 

انتهای پیام/

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi