شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت است/فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی دو کشور وجود دارد

حسنوند در دیدار با هیأت شرکت اتریشی لاندینا: تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت است/فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی دو کشور وجود دارد سرویس بین الملل رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرصت‌های مناسبی درعرصه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری‌های مشترک میان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39304
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

کرونا :

تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت است/فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی دو کشور وجود دارد
حسنوند در دیدار با هیأت شرکت اتریشی لاندینا:

تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت است/فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی دو کشور وجود دارد

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرصت‌های مناسبی درعرصه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری‌های مشترک میان بخش‌های خصوصی دو کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، هیأتی از شرکت لاندینا اتریش ظهر روز امروز (سه شنبه ۱۴آذرماه۹۶) با  فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

حسنوند در ابتدای این دیدار روند رو به رشد تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سابقه تاریخی و پیشینه مناسبات خوب دو کشور بستر مناسبی برای رشد و ارتقای همکارهای فی‌مابین در عرصه های گوناگون از جمله تعاملات اقتصادی و تجاری فراهم آورده است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه بر اهمیت توسعه همکاری‌های اقتصادی دو کشور تأکید کرد و یادآور شد ایران و اتریش از ظرفیت بالایی برای تعاملات مختلف برخوردارند که می تواند مبنای خوبی برای همکاری های بین دو ملت باشد.

وی افزود: فرصت‌های مناسبی در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری‌های مشترک میان بخش‌های خصوصی دو کشور وجود دارد.

برقراری ثبات و امنیت اقتصادی دلیل حضور شرکت‌های اتریشی در ایران

همچنین در ادامه این دیدار مارتین ورفولریال رئیس شرکت اتریشی لاندینا، گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مهم و تأثیرگذاری در منطقه است و برقراری ثبات و امنیت اقتصادی از دلایل حضور ما در ایران برای همکاری های اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است.

لزوم به کارگیری صلح جهانی در راستای حمایت از فلسطین/ آمریکا باید از تصمیم غیرقانونی خود انصراف دهد
دنبال کنید

 وی اظهار کرد:  همکاری های اقتصادی  و سرمایه گذاری های مشترک بویژه در بخش انرژی ایران برای ما مهم است و مشتاق ارتقاء روابط اقتصادی و همکاری  در این موضوع هستیم.

در ادامه این دیدار، رئیس هیأت اتریشی با ابراز خرسندی از افزایش مراودات اقتصادی میان دو کشور بعد از توافق برجام اظهار کرد: بازگشت مناسبات بازرگانی ایران و اتریش به شرایط قبل از برجام، باعث خشنودی دولت اتریش است./

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت است/فرصت‌های مهم سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی دو کشور وجود دارد رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تعاملات اقتصادی ایران و اتریش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فرصت‌های مناسبی درعرصه‌های مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری‌های مشترک میان بخش‌های خصوصی دو کشور وجود دارد. http://media.icana.ir/Image/2016/10/201610107981513509_Thum.jpg£فریدون حسنوند£ تعاملات,اقتصادی,ایران,و,اتریش,را,مثبت,است/فرصت‌های,مهم,سرمایه‌گذاری,برای,بخش,خصوصی,دو,کشور,وجود,دارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi