پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید دستگاه سونوگرافی 35میلیون تومانی برای شهروندان چرامی در آینده نزدیک

نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده خبرداد: نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده در مجلس گفت:دستگاه سونوگرافی چرام ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است که در درحال خریداری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده از خرید دستگاه سونوگرافی جهت رفع مشکلات شهروندان چرامی به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آینده نزدیک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39215
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۸:۵۸

کرونا :

خرید دستگاه سونوگرافی 35میلیون تومانی برای شهروندان چرامی در آینده نزدیک
نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده خبرداد:
نماینده شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده در مجلس گفت:دستگاه سونوگرافی چرام ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است که در درحال خریداری است.
خرید دستگاه سونوگرافی 35میلیون تومانی برای شهروندان چرامی در آینده نزدیک 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده از خرید دستگاه سونوگرافی جهت رفع مشکلات شهروندان چرامی به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در آینده نزدیک خبرداد.

 

عدل هاشمی پور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی چرام، ضمن اشاره به ارزش و جایگاه شهدا و تکریم خانواده های آنان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از نیازهای اساسی در جامعه است که علاوه بر برگزاری یادواره های شهدا لازم است به مشکلات خانواده های معظم شهدا توجه ویژه ای داشت.

 

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات شهروندان چرامی نداشتن سونوگرافی در این شهرستان است که با پیگیری های صورت گرفته از طریق وزیر بهداشت و درمان مجوزهای لازم جهت خرید این دستگاه صورت گرفته است.

 

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده در مجلس تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته این دستگاه تا کمتر از دوماه آینده جهت رفاه حال شهروندان تحویل شبکه بهداشت و درمان چرام خواهدشد.

 

وی تاکیدکرد: ارزشش ریالی این دستگاه افزون بر سه میلیارد و۵۰۰میلیون ریال می باشد که امیدواریم با توجه به نیاز ضروری شهروندان هرچه سریعتر در اختیار مسئولان امر قرارگیرد.

 

گفتنی است نبود سونوگرافی در شهرستان چرام یکی از مشکلات اساسی شهروندان این شهرستان بوده که برای انجام یک سونوگرافی ساده باید مسیر ۲۰ کیلومتری چرام تا شهرستان کهگیلویه را طی کنند.

 

انتهای پیام

صحن های مشهد الرضا به روایت لنز دوربین+تصاویر
دنبال کنید

عدل هاشمی
اخبار چرام
سونوگرافی
لنده
دهدشت

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi