شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتمام آسفالت و بازسازی جاده ی سوق به دهدشت تا ماه آینده/دو پیمانکار در جاده چرام به دهدشت درحال کارند و تا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد

نماینده شهرستانهای چهارگانه: نماینده شهرستانهای چهارگانه گفت:جاده چرام به دهدشت در حال بازسازی است و دو پیمانکار از سمت چرام و از سمت دهدشت در حال کار برروی این جاده هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛هاشمی پور در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی و با اشاره به جاده سوق به دهدشت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39190
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

کرونا :

اتمام آسفالت و بازسازی جاده ی سوق به دهدشت تا ماه آینده/دو پیمانکار در جاده چرام به دهدشت درحال کارند و تا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد
نماینده شهرستانهای چهارگانه:
نماینده شهرستانهای چهارگانه گفت:جاده چرام به دهدشت در حال بازسازی است و دو پیمانکار از سمت چرام و از سمت دهدشت در حال کار برروی این جاده هستند.
اتمام آسفالت و بازسازی جاده ی سوق به دهدشت تا ماه آینده/دو پیمانکار در جاده چرام به دهدشت درحال کارند و تا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛هاشمی پور در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی و با اشاره به جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت بیان کرد:دو جاده سوق به دهدشت و همچنین چرام به دهدشت از ابتدا مد نظر بنده بود که امروز هم از هر دو تا جاده بازدید داشتیم.

 

نماینده شهرستانهای چهارگانه افزود:جاده ی سوق به دهدشت ظرف یک ماه آینده آسفالت و چهار بانده خواهد شد و این پروژه به اتمام خواهد رسید.

 

وی با اشاره به پیمانکاران جاده ی چرام به دهدشت عنوان کرد:جاده چرام به دهدشت در حال بازسازی است و دو پیمانکار از سمت چرام و از سمت دهدشت در حال کار برروی این جاده هستند.

 

هاشمی پور گفت:۷۵۰متر آسفالت چرام به روستای القچین بر این پروژه اضافه شده است و به احتمال زیاد این پروژه تا فروردین یا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد.

 

وی در پایان با اشاره به روشنایی جاده سوق به دهدشت و چرام به دهدشت اظهار کرد:در آینده قصد داریم که این دو جاده روشنایی کامل داشته باشند.

 

گفتنی است یکی از مشکلات مهم شهرستان چرام حوزه راه است که جاده ی چرام به دهدشت نیز در این حوزه قرار دارد.

 

انتهای پیام/

معدن چرام
اخبار چرام
جاده چرام
دهشدشت
سوق

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi