پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراودات پارلمانی نقش کلیدی در تصمیم گیری‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد

در دیدار روسای گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا مطرح شد: مراودات پارلمانی نقش کلیدی در تصمیم گیری‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همیشه در مجامع بین المللی از مواضع کوبا حمایت کرده و خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39169
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

کرونا :

مراودات پارلمانی نقش کلیدی در تصمیم گیری‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد
در دیدار روسای گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا مطرح شد:

مراودات پارلمانی نقش کلیدی در تصمیم گیری‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همیشه در مجامع بین المللی از مواضع کوبا حمایت کرده و خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد رضا منصوری رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و کوبا که در راس هیاتی از اعضای گروه دوستی  به کوبا سفر کرده است ظهر امروز به وقت هاوانا با استبان لاسو رییس مجمع ملی قدرت خلق (پارلمان) کوبا دیدار و گفتگو کرد.

منصوری در این دیدار ضمن قدردانی از فرصت داده شده برای این ملاقات، از سوابق مبارزاتی ایشان به همراه رهبر فقید کوبا فیدل کاسترو به نیکی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که این سفر علاوه بر ارتقاء سطح مناسبات پارلمانی، موجب توسعه و گسترش همکاری های دو کشور در حوزهها ی مختلف گردد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی کشورمان همچنین، ضمن تسلیت به مناسبت اولین سالگرد درگذشت فیدل کاسترو گفت: شخصیت انقلابی و مبارز خستگی ناپذیر فیدل  کاسترو در مبارزه با آمریکا و روحیه استقلال طلبی ایشان از مشترکات دو انقلاب جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کوبا بوده و در ذهن ملت و دولت ایران همواره قابل احترام است.

منصوری در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در مجامع بین المللی از مواضع کوبا حمایت کرده و خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش موثر مناسبات پارلمانی در تقویت روابط دوستانه گفت: این سفرها و مراودات پارلمانی نقش مهمی در شناخت بیشتر از توانمندی های مجالس دو کشور در جهت ارتقاء همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف دارد و ما به عنوان نمایندگان ملت تلاش خواهیم کرد که این روابط دوستانه در جهت منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

معاون فرماندار باشت: با مرتفع نمودن مشکلات سالهای قبل در افزایش رضایتمندی عمومی تلاش نماییم
دنبال کنید

استبان لاسو رییس مجمع ملی قدرت کوبا نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت توسعه هر چه بیشتر مناسبات پارلمانی تاکید کرد و گفت: تلاش برای تقویت روابط بین دو کشور مهم است به ویژه در شرایط فعلی، که مراودات نقش کلیدی در تصمیم گیری های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد، ما بر تقویت روابط با کشور دوست ایران تاکید داریم و از حمایت جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی و همچنین از موضع اخیر پارلمان ایران در محکوم نمودن محدودیت ها در توافقات تحریمی آمریکا علیه کوبا تشکر می کنیم.

لاسو در پایان با اشاره به روابط صمیمانه دو کشور  و همچنین حمایت از توافق هسته‌ای ۱+۵ با ایران افزود: ما با شما هم عقیده هستیم ملت در صورتی به توسعه می رسد که صلح و آرامش وجود داشته باشد ایران توانمندی های زیادی دارد که علاقمندیم از این تجربیات بهره ببریم و از سرمایه‌گذاری ایران در کشورمان استقبال می کنیم، اطمینان دارم سفر گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به کوبا به توسعه همکاری های دو کشور کمک خواهد کرد./

پایان پیام

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶

مراودات پارلمانی نقش کلیدی در تصمیم گیری‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی دارد رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و کوبا تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همیشه در مجامع بین المللی از مواضع کوبا حمایت کرده و خواهد کرد. http://media.icana.ir/Image/2016/08/201608106352884411_Thum.jpg£محمدرضا منصوری£ مراودات,پارلمانی,نقش,کلیدی,در,تصمیم,گیری‌های,سیاسی,در,عرصه,بین‌المللی,دارد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi