سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

حقوق شهروندی در ایران برای همه اقلیت های دینی وجود دارد/سهم بالای اقلیت های دینی در امور سیاسی جمهوری اسلامی

آبرامیان در دیدار با رییس هیات روابط با ایران درپارلمان اروپایی: حقوق شهروندی در ایران برای همه اقلیت های دینی وجود دارد/سهم بالای اقلیت های دینی در امور سیاسی جمهوری اسلامی سرویس بین الملل نماینده اقلیت ارامنه جنوب در مجلس گفت: حقوق شهروندی درجمهوری اسلامی ایران با تصریح قانون اساسی برای همه اقلیت های دینی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 39077
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

کرونا :

حقوق شهروندی در ایران برای همه اقلیت های دینی وجود دارد/سهم بالای اقلیت های دینی در امور سیاسی جمهوری اسلامی
آبرامیان در دیدار با رییس هیات روابط با ایران درپارلمان اروپایی:

حقوق شهروندی در ایران برای همه اقلیت های دینی وجود دارد/سهم بالای اقلیت های دینی در امور سیاسی جمهوری اسلامی

سرویس بین الملل
نماینده اقلیت ارامنه جنوب در مجلس گفت: حقوق شهروندی درجمهوری اسلامی ایران با تصریح قانون اساسی برای همه اقلیت های دینی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، یانوش لواندوفسکی رئیس هیأت روابط با ایران در پارلمان اروپایی امروز شنبه ( ۴ آذر) با نمایندگان اقلیتهای دینی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار ژرژیک آبرامیان نماینده اقلیت ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از تداوم مناسبات میان پارلمان اروپا با نمایندگان اقلیتهای مذهبی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با گفتگو و رایزنیهای مستمر نمایندگان پارلمانهای دو کشور شاهد تقویت و ارتقاء سطح مناسبات پارلمانی ایران و اروپا باشیم.

نماینده اقلیت ارامنه جنوب در مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق شهروندی درجمهوری اسلامی ایران با تصریح قانون اساسی برای همه اقلیت های دینی وجود دارد و در این راستا نمایندگان اقلیت های مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت های قانونی خود برای احقاق حق موکلین خود استفاده می نمایند.

 وی با اشاره به نقش پر رنگ اقلیت های دینی در روند قانونگذاری تصریح کرد: نمایندگان دیگر ادیان در مجلس شورای اسلامی حضور فعال دارند و مطابق قانون اساسی  با نمایندگان مسلمان برابر هستند.

آبرامیان با تاکید بر مشارکت اقلیت های دینی در امور سیاسی کشور، افزود: اقلیت های دینی سهم بسزایی در امور سیاسی جامعه ایران دارند و در سطوح مختلف نهادهای سیاسی، مدنی ایران نقش موثر ایفا می کنند.

پاسخ حدادعادل به فتاح: فرزندم ماهی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد
دنبال کنید

وی از توسعه و گسترش تبادلات فرهنگی فی مابین استقبال کرد و گفت: ما از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مراودات فرهنگی و اقتصادی با پارلمان اروپااستقبال و حمایت می کنیم.

رئیس هیأت روابط با ایران در پارلمان اروپایی نیز دراین دیدار از گسترش همکاری و تعامل پارلمان اروپا با جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف استقبال و افزود: پارلمان اروپا آماده همکاری و تعامل در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با ایران است.

گفتنی است دراین دیدار  کارن خانلری، اسفندیار اختیاری، سیامک مره صدق و یوناتان بت کلیا نمایندگان اقلیت های مذهبی در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشته و نقطه نظرات خود را بیان نمودند./

پایان پیام

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

حقوق شهروندی در ایران برای همه اقلیت های دینی وجود دارد/سهم بالای اقلیت های دینی در امور سیاسی جمهوری اسلامی نماینده اقلیت ارامنه جنوب در مجلس گفت: حقوق شهروندی درجمهوری اسلامی ایران با تصریح قانون اساسی برای همه اقلیت های دینی وجود دارد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711101042074379_Thum.jpg£دیدار نمایندگان اقلیت های مذهبی با هیئت روابط با ایران در پارلمان اروپایی£ حقوق,شهروندی,در,ایران,برای,همه,اقلیت,های,دینی,وجود,دارد/سهم,بالای,اقلیت,های,دینی,در,امور,سیاسی,جمهوری,اسلامی Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi