جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه داغ کارگروه صنایع دستی استان در یک روز بارانی/از شروع نهضت سرویس بهداشتی تا برنامه ریزی برای جشنواره های زمستانی

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:سه گزینه برای محل احداث بازارچه سنتی صنایع دستی در دست بررسی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ صبح امروز پژمان نیک اقبالی در کارگروه صنایع دستی استان افزود: در خصوص احداث بازاره صنایع دستی و بررسی تعیین مکان  آن، در کلیت طرح احداث مشکل نداریم ولی در خصوص مکان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38977
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

کرونا :

جلسه داغ کارگروه صنایع دستی استان در یک روز بارانی/از شروع نهضت سرویس بهداشتی تا برنامه ریزی برای جشنواره های زمستانی
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:سه گزینه برای محل احداث بازارچه سنتی صنایع دستی در دست بررسی است.
جلسه داغ کارگروه صنایع دستی استان در یک روز بارانی/از شروع نهضت سرویس بهداشتی تا برنامه ریزی برای جشنواره های زمستانی 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ صبح امروز پژمان نیک اقبالی در کارگروه صنایع دستی استان افزود: در خصوص احداث بازاره صنایع دستی و بررسی تعیین مکان  آن، در کلیت طرح احداث مشکل نداریم ولی در خصوص مکان آن باید جایی باشد که امکان دسترسی مردم شهر و گردشگران در همه فصول به آن باشد.

وی اظهار کرد: در زمینه مشخص نمودن مکان باید مکانی باشد که قسمتی از شهر را با این کار دچار مشکل نکنیم.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: افزود محل احداث بازارچه صنایع دستی باید از دو لحاظ بازاریابی و ترافیکی مورد بررسی قرار گیرد.

نیک اقبال عنوان کرد: سه گزینه برای محل احداث مد نظر همه اعضاء حاضر است که شامل:جانمایی در دو قسمت از پارک مهر ورزی و گزینه سوم با توجه با نزدیکی افتتاح پل سوم بشار در پارک غدیر می باشد.

معاون عمرانی استاندار گفت: سه گذینه پیشنهادی از لحاظ ترافیکی پس از اصلاح دقیق هندسی سطح دسترسی در شورای ترافیک مطرح خواهد شد.

همچنین معاون فرماندار  بویراحمد با بیان اینکه پارک مهرورزی تمرکز بسیار زیادی در انجا وجود دارد و محل مناسبی برای احداث بازارچه صنایع دستی نیست؛ گفت: قرار نیست برای پارک این همه اقتصاد در نظر بگیریم، کجا دیدیم پارک محلی برای کسب درآمد شهرداری ها باشد؟

همچنین در ادامه مدیرکل میراث فرهنگی  کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره های پیش رو که استان میزبان آنهاست اشاره کرد و افزود: جشنواره برفی،جشنواره عشایر، جشنواره انگور  از اعم این جشنواره ها هستند که باید سرمایه گزاری خوبی صورت گیرد چرا که میتواند محل درآمدی برای استان باشد.

دکتر کریمی ن‍ژاد : اجرا و شرکت در طرح جنگلانه به معنای پرداخت تنها بخشی از بدهکاری ما به طبیعت است
دنبال کنید

محمود باقری تاکید کرد: در جشنواره برفی فقط از خوزستان بیش از ۱۰۰۰نفر شرکت کردند ، سایر استاهای همجوار نیز اینگونه بوده اند و ما نباید نگران هزینه های برگزاری جشنواره ها باشیم همکاری های سازمانی میتواند بسیاری از موانع برگزاری جشنواره را برطرف کند.

وی گفت: نهضت سرویس بهداشتی در استان شروع شده است.

باقری هدف از برگزاری این جشنواره ها را معرفی استان و جاذبه های ان ،جذب گردشگر ، ایجاد انگیزه سرمایه گزاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی دقیق می توان به همه این موارد دست یافت./صبح زاگرس

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi