سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر کریمی ن‍ژاد : اجرا و شرکت در طرح جنگلانه به معنای پرداخت تنها بخشی از بدهکاری ما به طبیعت است

طرح ملی جنگلانه با حضور دوستداران طبیعت، بسیجیان، تشکلهای زیست محیطی، مردم شریف و طبیعت دوست و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت،طرح مشارکتی کاشت بذر در دامنه کوه مشرف به شهرک شهید رجایی لنده برگزارش کرونا نیوزد.   طرح ملی جنگلانه  با حضور دوستداران طبیعت، بسیجیان، تشکلهای زیست محیطی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30591
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

طرح ملی جنگلانه با حضور دوستداران طبیعت، بسیجیان، تشکلهای زیست محیطی، مردم شریف و طبیعت دوست و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت،طرح مشارکتی کاشت بذر در دامنه کوه مشرف به شهرک شهید رجایی لنده برگزارش کرونا نیوزد.

 

طرح ملی جنگلانه  با حضور دوستداران طبیعت، بسیجیان، تشکلهای زیست محیطی، مردم شریف و طبیعت دوست و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت،طرح مشارکتی کاشت بذر در دامنه کوه مشرف به شهرک شهید رجایی بلنده برگزارش کرونا نیوزد.

در این طرح بذر بلوط و بادام کوهی به وسیله مردم و مسئولان همراه با آموزش لازم از سوی مسئولان منابع طبیعی شهرستان لنده کاشته شد.
کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به جفای بی حد بشر به طبیعت از رهگذر مدرنیته گفتند خداوند در آیه ۶۱ سوره هود می فرماید و هو انشاکم من الارض و استعمرکم فیها او شما را از زمین بوجود آورد و از شما میخواهد در آن آبادانی کنیم . برخلاف آبا و اجدادمان ما جز تخریب طبیعت به این موهبتهای الهی خدمتی نکرده ایم. بنابراین ساری و جاری شدن تفکر جنگلانه پرداخت تنها بخشی از بدهکاری ما به طبیعت است .

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: فرمانداری شهرستان

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi