جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳

مجلس شورای اسلامی از همکاری حقوقی با کشور سوریه استقبال می کند

ملکشاهی در دیدار با دبیر کانون وکلای کشور سوریه: مجلس شورای اسلامی از همکاری حقوقی با کشور سوریه استقبال می کند سرویس بین الملل رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دیدار با دبیر کانون وکلای کشور سوریه بر روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، الهیار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38951
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

کرونا :

مجلس شورای اسلامی از همکاری حقوقی با کشور سوریه استقبال می کند
ملکشاهی در دیدار با دبیر کانون وکلای کشور سوریه:

مجلس شورای اسلامی از همکاری حقوقی با کشور سوریه استقبال می کند

سرویس بین الملل
رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دیدار با دبیر کانون وکلای کشور سوریه بر روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، الهیار ملکشاهی رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با محمد سمیر بطرنی دبیر کانون وکلا  و جمعی از حقوقدانان از کشور سوریه با دیدار و گفت و گو کردند.

ملکشاهی در ابتدای این دیدار شکست جریان تکفیری داعش در سوریه را تبریک گفت و خاطر نشان کرد: داعش خسارات مالی و غیر مالی فراوانی بر مردم و ملت مظلوم سوریه و کشورهای منطقه وارد کرد اما امروز شاهد شکست این جریان تکفیری در سوریه و عراق هستیم.

وی با اشاره به اینکه روابط دو کشور ایران و سوریه روابطی تاریخی و برادرانه است گفت: روابط میان دو کشور ایران و سوریه همواره روابط راهبردی و ممتاز بوده است.

ملکشاهی با تشریح وظایف و اختیارات کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون های تخصصی و به وی‍ژه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دوستانه در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه های تخصصی حقوقی و قضایی مربوطه را دارد.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار افزایش مراودات و رفت و آمدهای پارلمانی شد.

محمد سمیر بطرنی دبیر کانون وکلای سوریه نیز در  این دیدار خواستار گسترش ارتباطات فی مابین به  ویژه همکاری های میان کمیسیونهای قضایی و حقوقی مجالس دو کشور شد.

واکنش معاون دفتر رئیس جمهور به شایعۀ تنش در نشست سران سه قوه
دنبال کنید

وی ضمن اعلام آمادگی همکاری های گسترده تر وکلا و حقوقدانان دو کشور گفت: وکلا در دفاع از کشور در برابر جنگ تحمیلی و  پیشبرد اهداف کشور نقش مهمی داشته اند و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نکرده اند.

محمد سمیر بطرنی دبیر کانون وکلای سوریه در پایان از پیشنهاد تشکیل سندیکای کشورهای حامی مقاومت از جمله ایران و سوریه استقبال کرد./

پایان پیام

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱

مجلس شورای اسلامی از همکاری حقوقی با کشور سوریه استقبال می کند رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در دیدار با دبیر کانون وکلای کشور سوریه بر روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد. http://media.icana.ir/Image/2016/11/201611107608275434_Thum.jpg£اللهیار ملکشاهی£ مجلس,شورای,اسلامی,از,همکاری,حقوقی,با,کشور,سوریه,استقبال,می,کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi