سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

برگزاری دهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی/ تقویت صلح و توسعه در آسیا عنوان این نشست

ذوالقدر مطرح کرد: برگزاری دهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی/ تقویت صلح و توسعه در آسیا عنوان این نشست سرویس بین الملل رئیس هیات پارلمانی ایران از برگزاری دهمین نشست مجمع عمومی بین المجالس آسیایی با عنوان « تقویت صلح و توسعه در آسیا» خبر داد. فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38929
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵

کرونا :

برگزاری دهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی/ تقویت صلح و توسعه در آسیا عنوان این نشست
ذوالقدر مطرح کرد:

برگزاری دهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی/ تقویت صلح و توسعه در آسیا عنوان این نشست

سرویس بین الملل
رئیس هیات پارلمانی ایران از برگزاری دهمین نشست مجمع عمومی بین المجالس آسیایی با عنوان « تقویت صلح و توسعه در آسیا» خبر داد.

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با بیان اینکه مجمع بین المجالس آسیایی از ۳۰ آبان تا ۳۰ آذر ماه دهمین نشست عمومی خود را برگزار خواهد کرد، گفت: روز نخست در این مجمع شورای اجرایی دوم برگزار می‌گردد همانگونه که شورای اجرایی اول در کامبوج برگزار شد لذا در این شورا قطعنامه‌های مصوب مجدد مرور و در صورت رفع همه اشکالات به تصویب قطعی خواهد رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه  با سخنرانی دبیر کل مجمع، رئیس مجلس ترکیه و وزیر خارجه ترکیه برگزار و در حاشیه ملاقات رئیس مجلس ترکیه با روسای مجالس و هیات‌ها نیز برگزاری خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه یکم آذر ماه مجمع عمومی به صورت رسمی با عنوان « تقویت صلح و توسعه در آسیا» و با سخنرانی روسای هیات‌ها آغاز به کار می‌کند، در روزهای آتی نیز کمیته‌های تخصصی اقتصادی و توسعه پایدار، سیاسی، امور اداری و مالی و انرژی چون گذشته با حضور همه اعضای هیات برگزار می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به حضور اعضای هیات پارلمانی در این مجمع، یادآور شد: آقایان کوهکن، کاظمی بابا حیدری، رحیمی جهان آبادی و خانم چنارانی در کمیته‌های تخصصی شرکت و در مجمع عمومی نیز حضور بهم می‌رسانند.

تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان به استان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی
دنبال کنید

رئیس هیات ایرانی با بیان اینکه رئیس مجلس ایران نیز به این اجلاس دعوت شده است، گفت: قطعنامه‌هایی که در طول یکسال در کمیته‌ها بررسی شده به اضافه بیانیه استامبول و بیانیه اختتامیه نیز در جریان این نشست به تصویب می‌رسد./

پایان پیام

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

برگزاری دهمین نشست مجمع بین المجالس آسیایی/ تقویت صلح و توسعه در آسیا عنوان این نشست رئیس هیات پارلمانی ایران از برگزاری دهمین نشست مجمع عمومی بین المجالس آسیایی با عنوان « تقویت صلح و توسعه در آسیا» خبر داد. http://media.icana.ir/Image/2016/08/201608103002526497_Thum.jpg£فاطمه ذوالقدر£ برگزاری,دهمین,نشست,مجمع,بین,المجالس,آسیایی/,تقویت,صلح,و,توسعه,در,آسیا,عنوان,این,نشست Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi