پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

منطقه اقتصادی جهان آباد فامنین به چرخه تولید بپیوندد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد در فامنین از حیث توسعه صنعت و تولید استان بسیار حایز اهمیت است تاکید کرد: این منطقه هرچه سریعتر به چرخه تولید بپیوندد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 111816
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۱

کرونا :

منطقه اقتصادی جهان آباد فامنین به چرخه تولید بپیوندد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عباس صوفی روز یکشنبه در دیدار با احمدشانیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: باید بسترهای لازم جهت پیوستن منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد به چرخه تولید با فعال‌سازی واحدها مهیا شود.

وی با تاکید بر رونق تولید و کسب و کار صنایع در همدان و فامنین گفت: واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل باید با ایجاد بسترهای لازم، به چرخه تولید بازگردند.

صوفی افزود: در حوزه صنعت برای توسعه بهتر نیاز به تلاش بیشتر داریم و از همین رو باید زیرساخت‌ها را مهیا کنیم و در وهله دوم با مطالبه‌گری، دنبال سرمایه‌گذار برویم تا موتور توسعه صنایع و معادن فعال‌تر و پویاتر شود.

وی خاطرنشان کرد: برای صنایع تعطیل و نیمه تعطیل چاره‌اندیشی خواهیم کرد و اداره صمت به عنوان متولی این حوزه باید نقشه راه تعریف کند.

صوفی برگزاری نشست تخصصی و مشورتی با افراد، نهادها و شرکت‌های درگیر با حوزه اشتغال را اثرگذار دانست و اضافه کرد: همدان در برخی حوزه‌ها از جمله صنایع دارویی که مغفول مانده می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: باید با هم‌فکری و هم‌افزایی با دستگاه‌های مرتبط، دنبال رسیدن به هدف مدنظر در این زمینه باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi