سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳

قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در موضوع برجام

پورابراهیمی در دیدار با سفیر سوئیس: قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در موضوع برجام سرویس بین الملل سفیر سوئیس در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛مارکوس لاینتر سفیر سوئیس در تهران، امروز (دوشنبه۲۹ آبان ماه) با محمدرضا پورابراهیمی رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38918
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

کرونا :

قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در موضوع برجام
پورابراهیمی در دیدار با سفیر سوئیس:

قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در موضوع برجام

سرویس بین الملل
سفیر سوئیس در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛مارکوس لاینتر سفیر سوئیس در تهران، امروز (دوشنبه۲۹ آبان ماه) با محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

پورابراهیمی در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب روابط میان ایران و سوئیس گفت: افزایش همکاری‌های پارلمانی ایران و سوئیس در تسهیل و تسریع فعالیت بخش ‌های خصوصی و دولتی موثر بوده و به نفع مردم دوکشور می‌باشد. 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون‌های تخصصی از ارتقاء سطح مناسبات خود با پارلمان سوئیس استقبال می‌کند.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌ های فراوان اقتصادی دو کشور گفت: در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز، معادن، کشاورزی، بازار مصرفی ایران و اطراف آن، گردشگری، اقتصاد دانش بنیان و انرژی پاک دو کشور می‌توانند همکاری‌های بیشتری داشته باشند و مجالس دو کشور باید حرکت تجار و دولت‌های دوکشور را در این مسیر پشتیبانی کرده و تسهیل کند.

وی درهمین زمینه براهمیت رفع موانع بانکی موجود تأکید کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در رابطه با موضوع برجام قدردانی کرد.

مارکوس لاینتر سفیر سوئیس در تهران نیز در این دیدار گفت: سوئیس علاقمند به گسترش روابط دو جانبه و ارتقاء سطح مناسبات با جمهوری اسلامی ایران است و در همین زمینه استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود بین دو کشور را خواستار شد.

بیانیه تاجگردون برای دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و قشقایی شیراز
دنبال کنید

وی ضمن ابراز علاقمندی نسبت به گسترش روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران به ویژه حوزه اقتصادی، گردشگری، صنعت دارو، اقتصاد دانش بنیان و … خاطر نشان کرد: وجود قوانین کارآمد و مناسب  در تسهیل مناسبات دو کشور موثر خواهد بود.

سفیر سوئیس در پایان خواستار افزایش رفت و آمدهای پارلمانی میان دو کشور شد./

پایان پیام

دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۸

قدردانی از رویکرد سازنده دولت و پارلمان سوئیس در موضوع برجام سفیر سوئیس در تهران با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. http://media.icana.ir/Image/2017/11/201711101477403215_Thum.jpg£دیدار رییس کمیسیون اقتصادی با سفیر سوییس در تهران£ قدردانی,از,رویکرد,سازنده,دولت,و,پارلمان,سوئیس,در,موضوع,برجام Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi