دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان!

به نظر نمی رسد انتقادهای رونالدو به زیدان که شرایط را برای سرمربی فرانسوی دشوار ساخته منطق و دلایل مستدلی داشته باشد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،به نقل از  “ورزش سه”، بعد از شکست سنگین برابر تاتنهام، رونالدو از رئال مادرید به علت صدور مجوز برخی بازیکنان برای جدایی به شدت گله کرد اما به نظر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38618
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

کرونا :

درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان!
به نظر نمی رسد انتقادهای رونالدو به زیدان که شرایط را برای سرمربی فرانسوی دشوار ساخته منطق و دلایل مستدلی داشته باشد.
درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان! 6

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،به نقل از  “ورزش سه”، بعد از شکست سنگین برابر تاتنهام، رونالدو از رئال مادرید به علت صدور مجوز برخی بازیکنان برای جدایی به شدت گله کرد اما به نظر می رسد او ابتدا باید از دوست صمیمی خود په په شاکی باشد که ۲ بار پیشنهاد تمدید قرارداد با کهکشانی ها را رد کرد.

 

 

درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان! 7

 

 

په په که در حال حاضر در بشیکتاش بازی می کند اولین بار در تابستان سال قبل با پیشنهاد تمدید مواجه شد اما این مدافع پرتغالی تمایل داشت قراردادی ۲ ساله امضا کند و نظر مدیریت با توجه به سن په په تمدید یک ساله بود.

 

په په که در حال حاضر شرایط خوبی در سوپرلیگ ترکیه دارد، یک بار دیگر هم به علت تمایل زیدان با پیشنهاد کهکشانی ها مواجه شد اما باز هم از سوی او رد شد تا این مدافع ۳۴ ساله بعد از سالها برنابئو را ترک کند.

 

 

درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان! 8

 

 

دیگر بازیکنی که در تابستان مادرید را ترک کرد خامس رودریگز بود؛ این ستاره کلمبیایی هیچ گاه در مورد جدایی مستقیما نظر خود را به زیدان اعلام نکرد.

 

همچنین آلوارو موراتا یک سال پیش به یکباره به رئال بازگشت و خروج او برای این تیم مهم نبود. این مهاجم به دنبال زندگی کردن دور از استادیوم سانتیاگو برنابئو به دلیل احساس عدم اعتماد از سوی باشگاه بود.

شوک بزرگ به سرخ‌آبی‌ها در آستانه داربی/فیلم
دنبال کنید

 

 

درباره انتقادهای رونالدو؛ تهمت نادرست به زیدان! 9

 

 

آخرین گزینه نیز ماریانو مهاجم فعلی لیون بود که نتوانست سال قبل اعتماد زیزو را جلب کند و همه این بازیکنان به درخواست خودشان مادرید را ترک کردند پس شاید بهتر است رونالدو به جای انتقاد از زیدان از دوستان سابق خود علت جدایی شان را جویا شود.

 

منبع: مارکا

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi