پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانش آموزان رسالت بسیجی بودن خود را در تمام عرصه ها حفظ کنند/تاکی بر تحصیل و معنویت برای افزایش مناسب بهره گیری

فرمانده بسیج دانش آموزی چرام: فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام گفت: دانش آموزان باید جایگاه علمی خود را ارتقا بخشیده و بتوانید بیشتر به معرفت دینی و ایمان دینی که خدای متعال فرموده،عمل کنند و در سطح علمی نیز پیشرفت خوبی داشته باشند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ مزتضی عبدیانی فرمانده بسیج دانش آموزی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38532
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱:۲۲

کرونا :

دانش آموزان رسالت بسیجی بودن خود را در تمام عرصه ها حفظ کنند/تاکی بر تحصیل و معنویت برای افزایش مناسب بهره گیری
فرمانده بسیج دانش آموزی چرام:
فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام گفت: دانش آموزان باید جایگاه علمی خود را ارتقا بخشیده و بتوانید بیشتر به معرفت دینی و ایمان دینی که خدای متعال فرموده،عمل کنند و در سطح علمی نیز پیشرفت خوبی داشته باشند.
دانش آموزان رسالت بسیجی بودن خود را در تمام عرصه ها حفظ کنند/تاکی بر تحصیل و معنویت برای افزایش مناسب بهره گیری 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ مزتضی عبدیانی فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی بیان کرد:۸ آبان یادآور شهید ۱۳ ساله حسین فهمیده است که به تعبیر امام راحل با قلب کوچک خود و با بستن نارنجک به زیر تانک دشمن رفته و آن را منهدم کرد.

 

وی ادامه داد: شهید محمدحسین فهمیده با سن کمی که داشت، به معرفت عمیقی دست یافته بود و اوج عزت و انسانیت را نشان داد.

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام گفت: نسل چهارم دانش‌آموزان خود را آماده به دست آوردن قله‌های تحصیل، تهذیب و ورزش می‌کند و افسران جنگ نرم از مدعیان حقوق بشر این پرسش را دارند که چرا در برابر کشتار مردم و کودکان یمن، عراق، فلسطین سکوت کرده و ابراز خوشحالی می‌کنند؟

 

عبدیانی تأکید کرد:  ما نیز باید با پیروی از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، نماز‌های جمعه و مساجد را به عنوان مهمترین مراکز عبادت و بندگی، پایگاه اصلی و بنیادین فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی قرار دهیم.

 

وی اضافه کرد:یکی از برنامه های ما که منظور تبیین ارزش والای فرهنگ نماز و اهمیت این فریضه عبادی وسیاسی دانش آموزان مقاطع مختلف در سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس،شرکت در نماز جمعه شهر است.

در زمان حج، سعودی ها با وقاحت تمام در تلویزیون ظاهر شدند و علیه جمهوری اسلامی، حرف زدند/ روز بازگشت حجاج با سلامت، برای ما همچون یک روز عید است
دنبال کنید

 

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام در ادامه عنوان کرد:از برنامه های دیگر ما در این هفته غبارروبی قبور مطهر شهدا و دیدار و بیان مشکلات دانش آموزان نخبه با امام جمعه و فرماندار چرام است.

 

وی در بخشی از سخنانش بیان کرد:یادواره شهدای دانش آموزی یکی از برنامه های ما در این هفته است که اهداف شهدا را یادآور و گوشزد می کند.

 

عبدیانی به وظیفه خطیر دانش آموزان بسیجی در شرایط کنونی اشاره کرد و اظهارداشت: دانش آموزان بسیجی که در این مسیر گام نهاده اند باید متوجه باشند که وظیفه بسیار سنگینی دارند لذا باید تلاش کنند تا رسالت بسیجی بودن خود را در همه عرصه ها حفظ کنند.

 

 

 فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان چرام  به بهره گیری از تقویت و معرفت و ایمان دینی و همچنین تحصیل علم تاکید کرد و گفت: دانش آموزان باید جایگاه علمی خود را ارتقا بخشیده و بتوانید بیشتر به معرفت دینی و ایمان دینی که خدای متعال فرموده،عمل کنند و در سطح علمی نیز پیشرفت خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/ض

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi