جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛ سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین سرویس بین الملل دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

کرونا :

سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛

سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین

سرویس بین الملل
دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

باسمه تعالی

رژیم اشغالگر، تروریستی و صهیونیستی در تداوم جنایات ضد انسانی خود علیه ملت فلسطین، بار دیگر با بمباران وحشیانه رزمندگان مقاوم فلسطینی، موجب شهادت عده ای از مردم مظلوم فلسطین شد.

اقدام وحشیانه و ضد موازین حقوق بشری صهیونیست ها در حالی صورت می گیرد که مجامع بین المللی و کشورهای مدافع حقوق بشر و کشورهای عربی و اسلامی در مقابل حملات ددمنشانه رژیم غاصب قدس سکوت اختیار نموده اند.

رژیم اشغالگر قدس با پشت گرمی به حمایت های بی حد و حصر آمریکا و دولت های غربی و همچنین اطمینان خاطر از اینکه هم پیمانان و متحدین عربی کاخ سفید، نزدیکی به تل آویو را به حمایت از ملت فلسطین ترجیح می دهند، خیال می کند که می تواند با این اقدامات بزدلانه مانع و سد راه مبارزات ملت فلسطین برای آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف شود.

این اقدام خصمانه و کینه توزانه صهیونیست ها در شرایطی که ملت فلسطین در مسیر وحدت و انسجام ملی برای مقابله با اشغالگران و رژیم خون آشام و کودک کش و غاصب قدس شریف گام های مهمی برداشته اند بیانگر ترس و واهمه رهبران تروریست این رژیم از همدلی و همگرایی ملت فلسطین دارد. 

بلومبرگ مدعی شد: احتمال اقدام واشنگتن علیه تبادلات نفتی ایران-ونزوئلا
دنبال کنید

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس ضمن محکوم کردن شدید این جنایت رژیم صهیونیستی از تمام آزادیخواهان جهان، دولت ها و مجالس کشورهای اسلامی و عربی می خواهد از فلسطین و قدس شریف قبله اول مسلمین به عنوان اولویت جهان اسلام با صدای بلند و رسا حمایت و اقدام اشغالگران قدس در به شهادت رساندن فرزندان ملت فلسطین را به هر نحو ممکن محکوم کند./

پایان پیام

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

فلسطین

سکوت مدعیان مدافع حقوق بشر مقابل حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در محکومیت تهاجم رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. http://media.icana.ir/Image/2015/03/97549_Thum.jpg£فلسطین£فلسطین سکوت,مدعیان,مدافع,حقوق,بشر,مقابل,حملات,ددمنشانه,رژیم,صهیونیستی,علیه,فلسطین Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi