پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور/ ابراز امیدواری برای تشریع انعقاد و اجرای توافقات

سلحشوری در دیدار با معاون نخست وزیر گردشگری و ارتباطات صربستان: لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور/ ابراز امیدواری برای تشریع انعقاد و اجرای توافقات سرویس بین الملل پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و هیات همراه با معاون نخست وزیر و وزیر تجات، گردشگری و ارتباطات صربستان دیدار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38499
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

کرونا :

لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور/ ابراز امیدواری برای تشریع انعقاد و اجرای توافقات
سلحشوری در دیدار با معاون نخست وزیر گردشگری و ارتباطات صربستان:

لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور/ ابراز امیدواری برای تشریع انعقاد و اجرای توافقات

سرویس بین الملل
پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و هیات همراه با معاون نخست وزیر و وزیر تجات، گردشگری و ارتباطات صربستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و هیات همراه با “راسیم لیائیچ” معاون نخست وزیر و وزیر تجات، گردشگری و ارتباطات صربستان دیدار و گفتگو کردند.

راسیم لیائیچ در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور هیئت ایرانی در صربستان خاطرنشان کرد که بخش خصوصی و تجار دو کشور می توانند تاثیر بسیار زیادی در گسترش روابط تجاری داشته باشند. وی در ادامه تاکید کرد که زمینه گردشگری موضوعی است که دولت دو کشور باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

در ادامه این دیدار موضوع راه اندازی پرواز مستقیم میان تهران – بلگراد مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف تاکید داشتند که این امر می تواند در افزایش ورود گردشگران به دو کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

وزیر تجارت، گردشگری و ارتباطات صربستان ایران را یکی از قطب های گردشگری آسیا عنوان کرد و افزود که ایران کشوری با جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان است. وی لغو ویزا را یکی از راه های رونق صنعت گردشگری عنوان نمود و ابراز امیدواری نمود که گردشگران دو کشور از این تصمیم استقبال کنند. وی همچنین ابراز امیدواری نمود که تجار دو کشور بتوانند با توجه به لغو ویزا روابط نزدیک تری با هم داشته باشند. لیائیچ گشایش دفاتر گردشگری در دو کشور را نیز یکی از اقدامات لازم برای جذب گردشگر دانست و اظهار داشت با تلاش طرفین به زودی شاهد آغاز فصل جدیدی از روابط دو کشور باشیم.

اقدام تروریستی صهیونیست‌ها خللی در اراده پولادین مردم ایجاد نخواهد کرد
دنبال کنید

سلحشوری در این دیدار همچنین بر لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور تاکید کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی، برگزاری جلساتی میان تجار و بازرگانان ایران و صربستان به برگزاری بهتر و مثمرثمرتر نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور کمک شایانی خواهد کرد.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان همچنین گفت: معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های دو کشور برای یکدیگر، از جمله الزامات توسعه گردشگری و روابط تجاری دو کشور است که باید دو طرف در این مورد اهتمام خاص داشته باشند.

سلحشوری در پایان ابراز امیدواری کرد توافقات دو کشور در خصوص مسایل مختلف سریعتر نهایی شده و اجرایی شوند تا شاهد تقویت هر چه بیشتر روابط دوستانه ایران و صربستان باشیم.

بنا بر این گزارش ، جبار کوچکی نژاد، محمدرضا بادامچی، سکینه الماسی، شادمهر کاظم زاده و اقبال محمدیان دیگر اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان در این سفر پروانه سلحشوری را همراهی میکنند.

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

پروانه سلحشوری

لزوم گفتگوی بخش های خصوصی و تجار دو کشور/ ابراز امیدواری برای تشریع انعقاد و اجرای توافقات پروانه سلحشوری رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان و هیات همراه با معاون نخست وزیر و وزیر تجات، گردشگری و ارتباطات صربستان دیدار و گفتگو کردند http://media.icana.ir/Image/2016/11/201611101146461631_Thum.jpg£پروانه سلحشوری£ لزوم,گفتگوی,بخش,های,خصوصی,و,تجار,دو,کشور/,ابراز,امیدواری,برای,تشریع,انعقاد,و,اجرای,توافقات Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi