دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمینه استفاده تجار ایران و صربستان از همکاری‌های اقتصادی دو‌ کشور فراهم شود

سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان: زمینه استفاده تجار ایران و صربستان از همکاری‌های اقتصادی دو‌ کشور فراهم شود سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان گفت: پارلمان‌ها و دولت‌های ایران و صربستان زمینه لازم برای استفاده تجار دو کشور از همکاری‌های اقتصادی و تجاری را فراهم نمایند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38335
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

کرونا :

زمینه استفاده تجار ایران و صربستان از همکاری‌های اقتصادی دو‌ کشور فراهم شود
سلحشوری در دیدار با سفیر صربستان:

زمینه استفاده تجار ایران و صربستان از همکاری‌های اقتصادی دو‌ کشور فراهم شود

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان گفت: پارلمان‌ها و دولت‌های ایران و صربستان زمینه لازم برای استفاده تجار دو کشور از همکاری‌های اقتصادی و تجاری را فراهم نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پروانه سلحشوری امروز (چهارشنبه، ۳ آبان‌ماه) با دراگان تودورویچ سفیر صربستان در تهران دیدار و گفتگو کرد.

سلحشوری در این دیدار با اشاره به روند رو به رشد روابط پارلمانی طرفین گفت: پارلمان های دو کشور در دو سال اخیر گفتگوهای خوبی با هم داشته اند و این امر تاثیر قابل ملاحظه ای در تسهیل و تسریع روابط دو کشور داشته است.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان افزود: اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در مجلس شورای اسلامی آمادگی توسعه گفتگوها با همتایان خود در مجلس صربستان را دارند.

وی در ادامه این دیدار همکاری‌های اقتصادی و تجاری را بخش مهمی از همکاری‌های فی‌مابین برشمرد و گفت: دو کشور ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری دارند که باید پارلمان‌ها و دولت‌های دو کشور زمینه های لازم را برای استفاده تجار ایران و صربستان از این ظرفیت ها فراهم نمایند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد در ادامه همکاری های دو طرف، گفت‌وگوهای پارلمانی میان دو کشور در سطوح مختلف ارتقاء یابد.

نمایندگان صربستان از توسعه همکاری‌ها با مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنند

دراگان تودورویچ سفیر صربستان نیز در این دیدار ضمن اشاره به سابقه گفت‌وگوهای خوب دو طرف در سطوح پارلمانی و دولتی گفت: نمایندگان مجلس صربستان از توسعه همکاری های خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می کنند.

پیام نوروزی دکتر سیدمحمدصادق خرازی
دنبال کنید

وی همچنین گفت: افزایش تبادل هیات های پارلمانی میان مجالس ایران و صربستان در برنامه کاری مجلس صربستان گنجانده شده است.

شایان ذکر است در این دیدار آقایان بادامچی و کاظم زاده از اعضای گروه دوستی با صربستان نیز حضور داشتند که بر اهمیت گفتگوهای پارلمانی فیمابین تاکید کردند.

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران

زمینه استفاده تجار ایران و صربستان از همکاری‌های اقتصادی دو‌ کشور فراهم شود رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و عربستان گفت: پارلمان‌ها و دولت‌های ایران و صربستان زمینه لازم برای استفاده تجار دو کشور از همکاری‌های اقتصادی و تجاری را فراهم نمایند. http://media.icana.ir/Image/2017/09/201709101758411863_Thum.jpg£دیدار پروانه سلحشوری با سفیر صربستان در تهران£ زمینه,استفاده,تجار,ایران,و,صربستان,از,همکاری‌های,اقتصادی,دو‌,کشور,فراهم,شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi