سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام نوروزی دکتر سیدمحمدصادق خرازی

بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر همه برادران و خواهران، یاران و همراهان عزیزم در حزب ندای ایرانیان نخست سال جدید خورشیدی و تحول طبیعت و نوروز باستانی را به فرد فرد شما عزیزانم تبریک عرض نموده و از خدای متعال تندرستی و شادابی و بهروزی و پیروزی برای همه احاد ملت ایران بویژه شما

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22974
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۴۶

کرونا :

پیام نوروزی دکتر سیدمحمدصادق خرازی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر همه برادران و خواهران، یاران و همراهان عزیزم در حزب ندای ایرانیان

نخست سال جدید خورشیدی و تحول طبیعت و نوروز باستانی را به فرد فرد شما عزیزانم تبریک عرض نموده و از خدای متعال تندرستی و شادابی و بهروزی و پیروزی برای همه احاد ملت ایران بویژه شما عزیزان فرهیخته ام طلب مینمایم.

عزیزان بزرگوارم، یاران ندایی
سالی که گذشت سالی آمیخته با تکاپوی خالصانه و تلاشهای عاشقانه در وجوه مختلف درحزب ندای ایرانیان بود که همه آن همه خدمت را مشاهده کردیم. از یک سو رقیبان با بی رحمی حزب را آماج حملات خود قرار دادند و از سوی دیگر برخی رفیقان نیز به جای دوستی و مودت و محبت، همه موازین اخلاقی را زیر پا گذاشتند و چنان کردند که دشمنان قسم خورده اصلاحات و ندا   آن همه بدی را نه تنها نکردند بلکه با تعجب نظاره گر رفتار ایشان بودند. در این بادی تلخ و سخت و سرد آنچه بایست گفته شد و نوشته شد. اری گذشت. اری شب ثمور گذشت و لب تنور گذشت..

آنچه ماند اخلاص و غرور و عظمت و ماندگاری شما عزیزان بر عهد و پیمان تان بود که شگفتی و تعجب همگان را برانگیخت. ندایی که به هنگام تولد میمون و مبارکش کمتر کسی باور به موفقیت تشکیلاتی و اهتمام حزبی اعضای قهرمان آن داشت توانست فوبیای اصلاح طلبی و ادبیات غالب اصلاحات هراسی را تبدیل به واقعیت و ضرورت حضور اصلاح طلبی در جامعه کند و همه بزرگان کشور به پدیده حضور اصلاحات اذعان و تاکید کردند. آری ندا آن وضعیت و شرایط را بگونه ای تحت تاثیر قرار داد که هر انسان با انصاف و شریفی بدان تاکید دارد و صد تاسف بجای انکه قلم و سخن یاران مدعی، بجای وحدت و محبت راه دیگراندیشی مصلحت طلبانه را برگزیدند. بگذاریم وبگذریم که این ایام نیز سپری شد.

شما انسانهای بزرگ با مجاهدت های خود به میثاق با شهیدان و امام عزیزو میراث انقلاب وقانون اساسی وفادار و ماندگار ماندید. سخن از یکی بودن و وحدت عین کثرت کردید و هزاران بار آن را تکرار کردید و گفتید و این طرز تفکر را به مکتب فکری اصلاحات مبدل ساختید و تاکید کردید که اندیشه والای ندایی اندیشه یکایک شما تبدیل به ادبیات رایجی شد که همه با افتخار ان را زمزمه و تکرار کردند و بدان نیز مباهات ورزیدند و اصلاحات از تنعم ان بهره مند شد.
اگرچه من نمی توانم منکر برخی نابسامانی ها و اشتباهات شوم و خود را در قبال آن مسئول میدانم.

نامه مطهری به پورمحمدی درباره فایل صوتی آیت الله منتظری
دنبال کنید

دوستان بزرگوارم
ارمان ما عدالت، ازادی و مردم سالاری بود و بی تردید در این انتخابات این ارمان و گفتمان تبدیل به ترمینولوژی غالب شد و توانست افتخارات بزرگی در صحنه سیاسی ایران رقم بزند و صحنه دیگری از تعهدمان به شعارها و باورهایمان را متجلی سازد.

عزیزانم ، در این که بر ندای قهرمان ظلم شد هرگز تردیدی نمیتوان کرد. اما عقل جمعی خودخواسته راه مهر را برگزید و بر مسیر قهر و کین خط بطلان کشید وبا صدای بلند گفت اگر اصلاحات پیروز شود ندا پیروز خواهد شد. آنچه باعث هویت جمعی ما شد.

بیش از یکسال واندی شاهد تلاش بی تکلف جمعی در حزب در کنار یکدیگر باهم بودن و در کنار هم بودن را تجربه کردیم. کنگره ها و گرد همایی های ملی و استانی و شهرستانی خیل عظیمی از مشتاقان را متوجه حزب ساخت و هزاران انسان مشتاق با هزاران چشم تیزبین نظاره گر رفتار و حرکت آینده حزب اینک اماده و با هزاران ایمان و امید دل به ندا بستند و بر عهد نو بنیاد خود نیز هستند. بزعم این بنده کمترین بایست از گذشته عبرت بگیریم و گذشته را به اکنون و اکنون را به آینده پیوند دهیم.اینک چنین ندایی که دارای آرمان و هدف باشد هویت آفرین می شود. هویت اصلاحات را می تواند رقم بزند و به تعبیر خاتمی عزیز چنین جمع پویا و جوانی امیدآفرین و انگیزه سازی می کند. و ندا میتواندمظهر مهمترین تاثیرات عظیم اجتماعی- فرهنگی و سیاسی کشور شود.

به همه عزیزانم چند توصیه برادرانه دارم. کیفیت نیروی انسانی یکی از دغدغه مهم و اساسی امروز جوامع بشری است.  احزابی میتوانند ادعا برای اینده داشته باشند که برخوردار از نیروهای کیفی و کارامد و توانمند باشند لذا ارتقاء کیفی و کمی یکی از مهمترین ضروریات جمعی ماست همه ما در همه سطوح تشکیلاتی نیازمند اموزش هستیم  وبایست برای آن اهتمام جدی و فوری بعمل اوریم. امر آموزش در همه سطوح حزب مهم ترین فرض تشکیلاتی محسوب میشود .نکته مهم دیگر این که ایجاد فرصت برای جوانان دغدغه مقدس و با اهمیتی است. شهر ها و روستا ها نشان از بی توجهی به مهمترین عنصر توسعه و پیشرفت یعنی قشر جوان دارد چه بایست کرد؟ خون در دره های دل انسان جاری است. انها که بضاعت و خرده ایی امکانات دارند راه برون را بر میگزینند وانان که برخوردار نیستند زانوی غم و سکوت اختیار مینمایند. خانواده ایی نیست که از رنج بیکاری جوان خود در غم وحرمان نباشد. بهنگام دفاع مقدس جوانان معرکه کردان حقظ وتمامیت ارضی و مرزی کشور شدند. بهنگام انقلاب جوانان بیشترین تلاش بی منت خود را برای استقلال و ازادی عرضه کردند. در دوران سازندگی هم جوانان بیشترین نقش را داشتند ولی به هنگام تقسیم مسولیت، قدرت در اختیار پیران فرسوده و وبازنشسته قرار میگیرد. چرا اینقدر جفا درحق جوانان؟  و حزب بایست دراین مقطع کاری کارستان و برنامه ای مانا داشته باشد.

کانون‌های مساجد چراغان فروزان مساجد هر شهری بوده است
دنبال کنید

موضوع محیط زیست هم یکی ازمهمترین معظلات جدی بشریت شده است بیش از ابادی و توسعه در عالم محیط زیست انسان طبیعت و حیات وحش نابود شده است. معلوم نیست بحران اب و هوا و گرمای کره زمین و خشکسالی ایران سرزمین ما بکجا خواهد رسید و معلوم نیست فرزندانمان در کدام برهوت بایست تنفس کنند.

یکی از اولویت های جدی حزب ایجاد جنبش اجتماعی در پدیده محیط زیست است. دولت اینده بایست ارمان اصلی خود را بر جهان و طبیعت قراردهد. برادر و خواهرم ما در این مورد مسولییم.

سلام خدا بر همه شما عزیزانم در سطوح مختلف حزب اعضا و مسولان شهرستانی واستانی ارکان شورای مرکزی و دبیرکل محترم که مظهرخدمت وتلاش بودید

دوستدار و خدمتگذار ندا
سیدمحمدصادق خرازی

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi