دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳

سپاه خواب‌ شیرین اسرائیل را بر هم زده است

دیشموک- بخشدار دیشموک گفت:‌ سپاه سلطه گری ها و خواب های خوش تاریخی اسرائیل در مورد تحقق حکومت اسرائیل از نیل تا فرات را بر هم زده و این غده سرطانی را در جنوب مرزهای لبنان و با حمایت گروه های جهادی خفه کرده است.  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن امیریان بخشدار دیشموک با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38322
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

کرونا :

سپاه خواب‌ شیرین اسرائیل را بر هم زده است

سپاه خواب‌ شیرین اسرائیل را بر هم زده است 3

دیشموک- بخشدار دیشموک گفت:‌ سپاه سلطه گری ها و خواب های خوش تاریخی اسرائیل در مورد تحقق حکومت اسرائیل از نیل تا فرات را بر هم زده و این غده سرطانی را در جنوب مرزهای لبنان و با حمایت گروه های جهادی خفه کرده است.

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسن امیریان بخشدار دیشموک با اشاره به سخنان واهی اخیر ترامپ در مورد سپاه و ضمن قدردانی از تلاش و زحمات پاسداران سپاه و مجموعه سازمان سپاه،  گفت: ما با تجلیل از شما پاسداران به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی در مورد هجمه های اخیرشان علیه سپاه، پاسخ می دهیم.

 وی افزود:‌ از وجود سپاه خوشحال بوده و به داشتن سازمانی مقدس و مومن  مثل سپاه پاسداران،  افتخار می کنیم.

امیریان همچنین تصریح کرد: دلایل دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران این در منطقه خاورمیانه بر استکبار جهانی است.

وی اذعان کرد: سپاه به جهت نجات کشورهای سوریه و عراق از دست داعش، محبوبیتش دو چندان شده و آمریکا از نفوذش به هراس افتاده است.

امیریان بیان کرد:‌ سپاه در تقویت بنیه دفاعی ایران موفق بوده و فراتر از مرزهای ایران توان واکنش و پاسخ دهی به هر دشمنی را دارد.

بخشدار دیشموک خاطرنشان کرد:‌ سپاه سلطه گری ها و خواب های خوش تاریخی اسرائیل را در مورد تحقق حکومت اسرائیل از نیل تا فرات را بر هم زده و این غده سرطانی  را در جنوب مرزهای لبنان و با حمایت گروه های جهادی خفه کرده است.

امیریان متذکر شد: بنابراین سپاه در راستای احیای قدرت اسلامی، دفاع از محرومان و مستعضفان جهان به خوبی عمل کرده است و ما تجلیل از این سازمان قدرتمند را وظیفه خود می دانیم.

کارخانه آب معدنی سی سخت به چرخه تولید برگشت
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi