دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد

دیشموک- با حضور مسئولین دیشموکی و اهالی روستای لاوه پاتل، زمین یک هزار متری اهدایی از سوی «اقلیما» از اهالی روستا برای احداث مسجد کلنگ زنی شد. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر آوند امام جمعه، حسن امیریان بخشدار، قاسم جعفری رئیس شورای شهر دیشموک و  مسئولان و اهالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38215
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

کرونا :

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد

دیشموک- با حضور مسئولین دیشموکی و اهالی روستای لاوه پاتل، زمین یک هزار متری اهدایی از سوی «اقلیما» از اهالی روستا برای احداث مسجد کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر آوند امام جمعه، حسن امیریان بخشدار، قاسم جعفری رئیس شورای شهر دیشموک و  مسئولان و اهالی روستای لاوه پاتل دیشموک زمین هزار متری اهدایی از سوی سیف الله اقلیما از اهالی روستا برای احداث مسجد کلنگ زنی شد.

روستای لاوه پاتل در فاصله ۱۱ کیلومتری شهر دیشموک و دارای ۹۰خانوار است که براساس سرشماری سال گذشته دارای جمعیتی ۴۰۰ نفره است.

گفتنی است که این روستا پیش از این دارای مسجدی بوده ولی به دلیل فاصله زیاد خانه ها از یکدیگر، مردم خواستار احداث مسجدی دیگر در روستا بودند.

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 10

سیف الله اقلیما خیر اهدا کننده این زمین هدف خود را جلب رضایت اللهی و خدمت به اهالی منطقه لاوه پاتل در جهت گسترش برنامه های فرهنگی مذهبی عنوان کرد.

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در حاشیه مراسم کلنگ زنی این زمین با بیان اینکه خداوند نیت خیر این اقدام خوب را با عظمت شمرده است، گفت: از خیر اهداء کننده این زمین صمیمانه قدردانی می کنیم.

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 11

امام جمعه دیشموک با اشاره به افتتاح چهار مسجد در ماه محرم در بخش دیشموک گفت: مسجدسازان خیر اصفهانی موسسه الزهرا (س) در ساخت سه مسجد مساعدت کردند.

امام جمعه دیشموک  از آقای علوی فر از سادات خیر روستای «کلات» دیشموک که در بنای یک مسجد دو طبقه و بزرگترین مسجد روستایی دیشموک اقدام کرده است، قدردانی کرد.

حادثه جمعه خونین یاسوج عبرت و هشدار بود
دنبال کنید

حجت الاسلام راوند از اهداء زمین توسط اهالی روستاهای رودسمه در دیشموک هم خبر داد و گفت: برخی روستاهای دیشموک از جمله بناری، دشتک و مورخانی و بیش از ۱۵ روستای بزرگ دیشموک فاقد مسجد هستند که امید است در جهت رفع این معضل گام های خوبی برداشته شود.

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 10

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 13

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 14

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 15

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 16

کلنگ احداث مسجدی در روستای لاوه پاتل دیشموک بر زمین خورد 17

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi