پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاش در عمل هم به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا !

یادداشت/ کاش نه فقط در کلام بلکه در عمل هم به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا . به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام،نورالله حمیدی _ ((واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا))همگی به ریسمان خدا چنگ زنید وپراکنده نشوید . چه زیباست کلمه اتحاد وهمدلی که (همدلی از هم زبانی بهتراست) میشود؛ همیشه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38131
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

کرونا :

کاش در عمل هم به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا !
یادداشت/
کاش نه فقط در کلام بلکه در عمل هم به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا .
کاش در عمل هم به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا ! 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیل چرام،نورالله حمیدی _ ((واعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا))همگی به ریسمان خدا چنگ زنید وپراکنده نشوید .

چه زیباست کلمه اتحاد وهمدلی که (همدلی از هم زبانی بهتراست) میشود؛ همیشه همدل بود و میشود کاری کرد که در اوج موفقیت خود هم زیردستان را دید و ضرر نمی کنیم اگر ملت را هراز گاهی به بهانه های مختلف دو تکه نکنیم وبقول مرشد راهنما ؛که متاسفانه تا کارمان لنگ میزند مینویسیم وجارمی زنیم رهبری عزیز— جامعه را دوقطبی نکرد .

آری چگونه است حال دلواپسان جهنم روی بی شناسنامه ای که شعارشان را کلام مراد خود در عدم اعتماد به آمریکا می دانست مگر این جماعت بقول بعضی ها که کلان پول می گیرند تا از حرم آل الله دفاع کنند چه میگفتند که نشنیدند جز تهمت واستهزاء ؟!….

اری کفگیر اعتماد به کدخدا به ته دیگ خورده است دوباره دلواپسان و دولت با سلاح رانیاز افتاد که دریابیم این رانیز سند میگوییم که بزودی فرزند خلف کدخدا هم شانه خالی می کند از آنچه دل بدان بسته اید چرا ضعیف سخن میگوید کلام رهبرمان را چه راحت فراموش کردید که اگر برجام را پاره کردید آتشش میزنیم محکم حرف بزنید تا همه متحد شوند ما همیشه حرفمان همین بوده که شما پس از سالها مذاکره وبی ادبی مردی گستاخ دیوانه به آن رسیدید ما برای اتحاد مشکلی نداریم شماچرا به ترسوها و کاسبان تحریم و القاب دیگر که به ما افاضه فرمودید اعتماد کردید یا گردنه را که رد کردید هرکس سی خودش کاش نه فقط در کلام  در عمل به سیاسی ترین مرد ایران اعتماد میکردید نه به کدخدا .

شهردار سرفاریاب انتخاب شد+جزئیات
دنبال کنید

 

انتهای پیام/ث

پایگاه خبری تحلیل چرام
حمیدی چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi