جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کار فرهنگی نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: کار فرهنگی نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد. به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: کار فرهنگی تمیز نیاز به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38055
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰

کرونا :

کار فرهنگی نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: کار فرهنگی نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد.

کار فرهنگی نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد 3

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت: کار فرهنگی تمیز نیاز به ابتکار و خلاقیت در برنامه دارد و باید کسانی که در مسائل فرهنگی تجربیات خوبی دارند از تجربه آنها نهایت استفاده را کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز توجه به فرهنگ از نان شب لازم تر و باید از همه ابزار و امکانات در پیشبرد برنامه های فرهنگی استفاده کرد، اما در این میان استفاده از ابتکار و شیوه های ابتکاری بسیار راهگشا است و می تواند تأثیر مضاعفی داشته باشد.

برازش در ادامه گفت: سوابق و افکار و روحیات مخاطبین متفاوت است و همه نمی توان بایک شیوه آن هم تکراری بر مخاطبین تأثیر گذاشت به همین علت گاهی همین شیوه های ابتکاری که بعضاً با دست خالی است اثری چند برابر از برنامه های و طرحهایی دارد که ما روی آن زحمت کشیده ایم، لذا باید باب شکوفا شدن خلاقیتها و استعدادها و هنرها باز شود.

وی با اشاره به اینکه باید به صاحبان ذوق و ابتکار اجازه داد که دراین میدان وسیع وارد شوند و فعالیت کنند گفت: تعهد باید سر لوحه صاحبان فکر و اندیشه در حوزه فرهنگ باشد و اگر خدای ناکرده نسبت به این نکته غافل شویم یا توجه نکنیم علاوه بر این که نتیجه نخواهیم گرفت دچار خسارات جبران ناپذیری خواهیم شد.

#جنبش_نقاشی_دیواری در گچساران و صادق‌ترین جلوه‌های هنر #انقلاب_اسلامی
دنبال کنید

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi