یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قهرمانی تیم کشتی چرام در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان استان/ مقام سوم بانوان استان در مسابقات دارت/پیروزی تیم واترپلو گچساران مقابل تیم تهرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، صبح زاگرس ،مهمترین اخبار ورزشی استان کهگیلویه بویراحمد در ۲۲ مهرماه سالجاری را در صبح زاگرس بخوانید.   قهرمانی تیم کشتی چرام در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان استان مسابقات کشتى آزاد قهرمانی بزرگسالان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با قهرمان تیم کشتی شهرستان چرام به پایان رسید. تیم کشتی آزاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38029
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

کرونا :

قهرمانی تیم کشتی چرام در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان استان/ مقام سوم بانوان استان در مسابقات دارت/پیروزی تیم واترپلو گچساران مقابل تیم تهرانی
قهرمانی تیم کشتی چرام در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان استان/ مقام سوم بانوان استان در مسابقات دارت/پیروزی تیم واترپلو گچساران مقابل تیم تهرانی 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، صبح زاگرس ،مهمترین اخبار ورزشی استان کهگیلویه بویراحمد در ۲۲ مهرماه سالجاری را در صبح زاگرس بخوانید.

 

قهرمانی تیم کشتی چرام در رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان استان

مسابقات کشتى آزاد قهرمانی بزرگسالان استان به مناسبت هفته تربیت بدنی با قهرمان تیم کشتی شهرستان چرام به پایان رسید.

تیم کشتی آزاد بزرگسالان چرام به مقام نخست مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان دست یافت.

در این مسابقات که با حضور ۳۶  کشتى گیر در سالن ورزشی شهر چرام برگزار شد ،پس از  انجام ۷۰ مسابقه ، تیم کشتی چرام به مقام اول دست یافت ،تیم کشتی یاسوج دوم شد و گچساران به مقام این دوره از مسابقات دست یافت.

در قسمت انفرادی این مسابقات در وزن  کیلو گرم ۵۷ فرشید چمن از یاسوج به اول دست یافت. میثم  باغ سخا  از بهمئی  دوم و  محسن سالارى از چرام سوم شد.

در وزن ۶۱ کیلو گرم میلاد مسلمى دوست از یاسوج اول شد ،عابد آویزه  از چرام دوم و محمد اکبرى نژاد  از گچساران سوم شد .

در وزن ۶۵ کیلو گرم ایمان اسد روز از چرام به مقام اول دست یافت، مهرداد فتاحى نژاد از گچساران دوم شد و هاشم جبیره ازبهمئی سوم شد .

در وزن ۷۰ کیلو گرم احسان دهش از گچساران اول شد ، مهرداد بهنامى از چرام و  پوریا  همتینان نسب از سوق دوم و سوم شدند.

در وزن ۷۴کیلو گرم امید ولى پور از یاسوج به مقام اول دست یافت ، على آروانه از چرام و  حسین برز از گچساران در مکانهای دوم و سوم این رقابت دست یافتند.

جان باختن راننده وانت سایپا در محور سرفاریاب-یاسوج
دنبال کنید

دروزن ۷۹ کیلو گرم هاشم نوذرکیا از چرام با برتری مقابل حریفان به مقام برتر دست یافت.فرشید احمدپور از سوق و میثم کاویانى از گچساران  در سکوی دوم و سوم این وزن قرار گرفتند .

در وزن ۸۶ کیلو گرم آرش هادى پور ازسوق به مقام اول   دست یافت ،حمید رودشتى از چرام دوم شد و مهدى چمن از یاسوج سوم شد .

در وزن ۹۲ کیلو گرم نوید رواق از یهمئی ،آرمان پرویزى از چرامو  عیسى آذر بخشى از به ترتیب در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن ۱۲۵ کیلو گرم بهمن یارى از گچساران اول شد ،حافظ مظاهرى از سوق دوم و مرتضى اکبرى از چرام بر سکوی سوم جا گرفت .

این مسابقات زیر نظر هیئت کشتی استان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام برگزار شد.

***************************

مقام سوم بانوان استان در مسابقات دارت کهگیلویه و بویراحمد

مسابقات دارت رنکینگ بانوان منطقه جنوب شرق کشور در یاسوج با قهرمانی ساناز برمشوری از فارس به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها که باحضور ۱۰ دارت باز برتر بانوان از استان های بوشهر ،کرمان ،هرمزگان ،سیستان و بلوچستان و کهگیلویه وبویراحمد در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان به روش دوره ای و حذفی برگزار شد ،ساناز برمشوری ملی پوش فارس به مقام نخست رسید.

طاهره عیدی از فارس دوم شد و آسیه حاصلی ادیب و فرح عبدالخانی از کهگیلویه وبویراحمد به طور مشترک سوم شدند.

این مسابقات زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی ،هیئت انجمن های ورزشی و کمیته دارت استان کهگیلویه وبویراحمد وبا همکاری هیئت ورزش های همگانی استان برگزار شد.

اثراتی که وزش بادهای تابستانی بر روی نگین جنوب کشور گذاشت/از ریشه کن شدن درختان تا خارج شدن افراد از باغ چشمه بلقیس+تصاویر
دنبال کنید

در پایان به نفرات برتر لوح قهرمانی و هدایای نقدی اهدا شد.

*******************************

پیروزی تیم واترپلو نفت گچساران مقابل شهید نوفلاح در تهران

در هفته  ششم لیگ برتر واترپلو کشور، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران که به مصاف  شهید نوفلاح رفته بود این بازی را به سود خود به پایان رساند.

بر اساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در استخر ۹ دی تهران به مصاف شهید نوفلاح تهران رفت که در پایان با نتیجه  ۱۳ بر ۷ برابر حریف تهرانی صاحب برتری شد.

انتهای پیام/۲۰۰

ورزش
گچساران

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi