شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معدن فسفات چرام پس از 50سال وارد عملیات اجرایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: معدن فسفات چرام پس از ۵۰سال وارد عملیات اجرایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت معدن فسفات چرام خبر داد و گفت: معدن فسفات چرام روز سه‌شنبه ۱۸ مهر پس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37920
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

کرونا :

معدن فسفات چرام پس از 50سال وارد عملیات اجرایی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: معدن فسفات چرام پس از ۵۰سال وارد عملیات اجرایی شد.
معدن فسفات چرام پس از 50سال وارد عملیات اجرایی شد 3

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام؛ داریوش دیودیده عصر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت معدن فسفات چرام خبر داد و گفت: معدن فسفات چرام روز سه‌شنبه ۱۸ مهر پس از ۵۰ سال انتظار وارد عملیات اجرایی شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در پی سفر شهریور ماه گذشته شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از این معدن دستورات لازم جهت رفع مشکلات داده شد.

 

وی تصریح کرد: مشکلات معدن پس از بررسی سریعا مرتفع شد و روز گذشته نمایندگان وزارت صنایع و معادن برای فراهم کردن مقدمات اجرایی این طرح به استان سفر کردند.

 

این مسؤول اضافه کرد: با طی مراحل اولیه، معدن فسفات چرام پس از ۵ دهه انتظار وارد فاز اجرایی شد که برای طی مراحل اجرایی این طرح مطابق برنامه زمان‌بندی از مردم و مسؤولان مرتبط انتظار همکاری و کمک را داریم.

 

این مسؤول از صبر و حوصله مردم شهرستان چرام قدردانی کرد و با تشکر از زحمات مسؤولان استان خصوص نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: مجری عملیات اجرایی این معدن یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع ایران است.

انتهای پیام/فارس

فسفات چرام
چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi